2777
2789
عنوان

غذا

71 بازدید | 3 پست

ازسرکار اومدم حسسسابی گرسنمه..

دیشب چون مشغول کاری بودم شام نخوردم..امروز صبح هم صبحانه نخوردم‌..حسابی هم خستم.

اومدم سفارش غذا بدم..هرکاری میکنم حس عذاب وجدان دارم که تنهایی بخورم بدون شوهرم‌‌...

نمیدونم بخندم یانه😅

زنگ زدم بهش ببینم ناهار خورده که من راحت بخورم یانه.. گفت خوردم ولی من همچنان سختمه چراااا؟؟؟

مثل من بدون شوهرم غذابهم نمیچسبه....حتماصبرمیکنم تابیادامااگه جایی باشم یامهمون داشته باشم مجبوربشم زودتربخورم باحسه بدی میخورم ....خیلی بدچندبارخواستم ترک کنم امانتونستم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مثل من بدون شوهرم غذابهم نمیچسبه....حتماصبرمیکنم تابیادامااگه جایی باشم یامهمون داشته باشم مجبوربشم ...

الان خیلی گرسنمه اصلا حوصله ندارم برم ناهار درست کنم برای خودم..بااین که میدونم شوهرم ناهار خورده سرکار ولی نمیتونم..حس خیلی بدی به خودم دارم اگه سفارش غذا بدم😄😄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز