2777
2789
عنوان

غذا

71 بازدید | 3 پست

ازسرکار اومدم حسسسابی گرسنمه..

دیشب چون مشغول کاری بودم شام نخوردم..امروز صبح هم صبحانه نخوردم‌..حسابی هم خستم.

اومدم سفارش غذا بدم..هرکاری میکنم حس عذاب وجدان دارم که تنهایی بخورم بدون شوهرم‌‌...

نمیدونم بخندم یانه😅

زنگ زدم بهش ببینم ناهار خورده که من راحت بخورم یانه.. گفت خوردم ولی من همچنان سختمه چراااا؟؟؟

مثل من بدون شوهرم غذابهم نمیچسبه....حتماصبرمیکنم تابیادامااگه جایی باشم یامهمون داشته باشم مجبوربشم زودتربخورم باحسه بدی میخورم ....خیلی بدچندبارخواستم ترک کنم امانتونستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثل من بدون شوهرم غذابهم نمیچسبه....حتماصبرمیکنم تابیادامااگه جایی باشم یامهمون داشته باشم مجبوربشم ...

الان خیلی گرسنمه اصلا حوصله ندارم برم ناهار درست کنم برای خودم..بااین که میدونم شوهرم ناهار خورده سرکار ولی نمیتونم..حس خیلی بدی به خودم دارم اگه سفارش غذا بدم😄😄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792