سال اولمه میشه لطفاً بیاید و یه راه حل برام بزارید من جو خونمون بده حتما باید برم دانشگاه که برم توی محیط درسی از اونور باز برای کنکور بخونم منظورم آزاده
با توجه به شرایطم با توجه به رتبم لطفا راهنمایی🥺😭🤝
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من نمیدونم چه رشته ای میتونی بری ولی اگه بخای چن تا اطلاعات راجب کنکور بدم بهتون
بفرما عزیزم
ببینید میگن روانشناسی
بهداشت عمومی
شیمی کاربردی و اینا رو میشه رفت
من هدفم باز کنکور دادنه اما میخوام برم دانشگاه تا یکم از جو خانواده دور شم بعد بخونم برای کنکور
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق
تخصصی رنج ۲۰درصد اما متاسفانه منفی داشتم که رتبمو کشیددد پایین برای همین با وجود ناراحتی امید به قبولی برای سال دیگ دارم اما حتما باید برم دانشگاه
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق
البته رشته هایی که زیرشاخه ۴و۵ هستن احتمالش زیاده بتونین برین
چه رشته هایی
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق
بفرما عزیزم ببینید میگن روانشناسی بهداشت عمومی شیمی کاربردی و اینا رو میشه رفت ...
حسابداری هم شاید بتونی بری شبانه شهرستان های استان خودت.چه استانی هستی؟دانشگاه مرکز استان نمیتونی چیز خوبی قبول شی.همون بهداشت محیط و کشاورزی و اقتصاد و اینا متونی بزنی.اگر بخای برا کنکور بخونی که دانشگاه نرو.چون رتبه سال بعدت بدتر امسال مشه و وقتی هم بری دانشگاه جو ش نمیذاره درس بخونی برای کنکور.سرد میشی و بعد مجبوری چهار سال درسی رو بخونی که نمیخای.اگر میتونی یاغیرانتفاعی و شبانه شهرستان های استانت برو حسابداری و مدیریت مالی و بازرگانی و اینا.یا برو آزاد هر رشته ای میخای بخون.یا کلا دانشگاه نرو برای سال بعد بخون.
بنظرت من ک فقط ده روز خوندم بعد رتبم شده چهل هزار منطقه یک سال دیگ اگر کلا بخونم پزشکی میارم& ...
برای پزشکی آوردن باید روزی حداقل 12 تا 13 ساعت بخونی و تست بنی و حفظ کنی.نمره مدرسه ت خوب باشه بهت کمک میکنه که فقط سرعتت بره بالاتر نیاز نباشه خیلی وقت بذاری رو خوندن خود درس و فهمیدنش
حسابداری هم شاید بتونی بری شبانه شهرستان های استان خودت.چه استانی هستی؟دانشگاه مرکز استان نمیتونی چی ...
نمیدونم بهترین تصمیم چیه اصلا اگر سال دیگه کنکور بدم قبول نشم و یک سال دیگه هدر بره چی
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق
حسابداری هم شاید بتونی بری شبانه شهرستان های استان خودت.چه استانی هستی؟دانشگاه مرکز استان نمیتونی چی ...
من استان فارس هستم شیراز
🤍اگر مشاور کنکور تجربی با وجدان و با هزینه ی دلخواه میخواید بهم درخواست بدین یه خانومی نذر کرده خدا جانم چقدر شرمنده ام که ما تو رو فقط بخاطر خواسته هامون میخوایم و وقتی به خواستمون رسیدیم فراموشت میکنیم /علاقه مند به گویندگی .دانشجوی حقوق