از کم خوندنمه ابجی من تا دی ماه خوب میخوندم ناشکری کردم شل انداختم.. بعدش دیگه جا زدم تا حدی ک سر ...
خیلی حس بدیه مقایسه کردن🙂💔
تناقض در فضای مجازی یعنی: درس خوندن رو مسخره میکنن ولی موقع نتایج کنکور بهترین رشته هارو قبول شدن! از فقر و گرونی میگن ولی از اموال و تفریحات لاکچریشون عکس میزارن! از احترام به عقاید و جاج نکردن میگن ولی در مواجهه با حرف مخالف عقیدشون قضاوت میکنن و فحش میدن.
من این روزا گذروندم واس همین خوب درکت میکنم تو خوب این ادم زرنگی بوده و ت سرت میزنن حدقل بخودت میای ...
واقعاااا المپیاد شرکت کردی؟میشه توضیح بدی منم به سرم زده برم المپیاد نجوم یا ریاضی🙂🤦🏻♀️
تناقض در فضای مجازی یعنی: درس خوندن رو مسخره میکنن ولی موقع نتایج کنکور بهترین رشته هارو قبول شدن! از فقر و گرونی میگن ولی از اموال و تفریحات لاکچریشون عکس میزارن! از احترام به عقاید و جاج نکردن میگن ولی در مواجهه با حرف مخالف عقیدشون قضاوت میکنن و فحش میدن.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من نمیدونم سال چندمتون ولی باور کنین دوستای دارم ک سال ۸ امشونه دخترعمم سال ۷ امشه ک حتی ب دامپزشکی هم راضیه دیگ!!!!
من نمیگم کارشون درسته ن
ولی ببینین ک بعد ۸ سال شکست بازم قید هدفشون نمیزنن
من پناه ام🤍🌙.میشه واسم نفری یه حمد بخونین هدیه کنین به ام البنین؟🥺که به حاجت ۱۰ سالم برسم😔 حاجتم ازجونم برام عزیزتره💔 خدایا میشه دستامو با دستای عشقم پر کنی؟؟🥺🍃 🪄من قلبم مریضه بام کل کل نکن💜
واقعاااا المپیاد شرکت کردی؟میشه توضیح بدی منم به سرم زده برم المپیاد نجوم یا ریاضی🙂🤦🏻♀️
اره هم المپیاد ادبیات بودم هم عضو نانوتکنولوژی منطقه بودم
ببین کل فامیل میگفتن کژال درمیاد و دم کنکور بالا ۳۰۰ نفر زنگمیزدن ک چیشد چیشد؟
ما از طرف مدرسه میرفتیم کانون ازمون میدادیم بین مدارس بعد شهرها بعد استانی
من پناه ام🤍🌙.میشه واسم نفری یه حمد بخونین هدیه کنین به ام البنین؟🥺که به حاجت ۱۰ سالم برسم😔 حاجتم ازجونم برام عزیزتره💔 خدایا میشه دستامو با دستای عشقم پر کنی؟؟🥺🍃 🪄من قلبم مریضه بام کل کل نکن💜
بعضیا واقعا شانس عالی دارن بعضیا هم مث من گل تو سرن🥺🥺🥺😭😭😭
غصه نخور تلاشتو بکن امسال هم
اگ نشد شده ازاد برو
برو مامایی یا پرستاری
فوقش میخونی سوپروایزر میشی خیلی خفنن بابا
من پناه ام🤍🌙.میشه واسم نفری یه حمد بخونین هدیه کنین به ام البنین؟🥺که به حاجت ۱۰ سالم برسم😔 حاجتم ازجونم برام عزیزتره💔 خدایا میشه دستامو با دستای عشقم پر کنی؟؟🥺🍃 🪄من قلبم مریضه بام کل کل نکن💜
اره هم المپیاد ادبیات بودم هم عضو نانوتکنولوژی منطقه بودم ببین کل فامیل میگفتن کژال درمیاد و ...
چه جالب... خیلی فضول شدن مردم😒
تناقض در فضای مجازی یعنی: درس خوندن رو مسخره میکنن ولی موقع نتایج کنکور بهترین رشته هارو قبول شدن! از فقر و گرونی میگن ولی از اموال و تفریحات لاکچریشون عکس میزارن! از احترام به عقاید و جاج نکردن میگن ولی در مواجهه با حرف مخالف عقیدشون قضاوت میکنن و فحش میدن.
تناقض در فضای مجازی یعنی: درس خوندن رو مسخره میکنن ولی موقع نتایج کنکور بهترین رشته هارو قبول شدن! از فقر و گرونی میگن ولی از اموال و تفریحات لاکچریشون عکس میزارن! از احترام به عقاید و جاج نکردن میگن ولی در مواجهه با حرف مخالف عقیدشون قضاوت میکنن و فحش میدن.
بیا شروع کنیم حله؟میرسی بهش..رها هم میخواد شرو کنه گری هم قطعی چیزی نگف
تناقض در فضای مجازی یعنی: درس خوندن رو مسخره میکنن ولی موقع نتایج کنکور بهترین رشته هارو قبول شدن! از فقر و گرونی میگن ولی از اموال و تفریحات لاکچریشون عکس میزارن! از احترام به عقاید و جاج نکردن میگن ولی در مواجهه با حرف مخالف عقیدشون قضاوت میکنن و فحش میدن.