2777
2789
عنوان

تجربی هااا

248 بازدید | 20 پست

سلام خانم هاا 

من خودم رشتم انسانی بوده ولی خواهرم میخواد تجربی بخونه 

لطفا بیاین از تجربی و خب کلا نظرتون سختی هاش کلا از همه چیزش بگین 

ممنون میشم ❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لطفاً لطفاً با علاقه و هدف ۱۰۰ درصدی وارد این رشته بشه چون واقعا توان و انرژی بالایی میخواد ک جا نزنه

حتی اگه ۹۹,۹ درصد هم هس بزاره کنار بیشتر فکر کنه!

من امسال سال آخرم بود و یه معنای واقعی تو این ۳ سال پاره شدم تو سن ۱۸ سالگی یه وجب از موهام سفید شده🙂🤌🏿

پشیمونن درسته ولی بنظرتون واقعا بکوب برای کنکور میخونن؟  


این خوندن و نخوندنا برای دوران راهنمایی بود

اکثر ورودی های تجربی با معدل ۱۹-۲۰ کلاسارو پر میکنن و همشون از خرخونا و جدی ترین دانش آموزان بین خوندن بیشتر و بیشتر تره ! یجورایی حتی رقابتی درس میخونن ولی بازم کم میارن 

لطفاً لطفاً با علاقه و هدف ۱۰۰ درصدی وارد این رشته بشه چون واقعا توان و انرژی بالایی میخواد ک جا نزن ...

موفق باشین ایشالا ❤️

شما غیر از مدرسه جایی برای تست کنکور و اینا ثبت نام کرده بودین؟ 

این خوندن و نخوندنا برای دوران راهنمایی بود اکثر ورودی های تجربی با معدل ۱۹-۲۰ کلاسارو پر میکنن و ه ...

یعنی در این حد وحشتناکه اوضاع؟ 

اوضاع تجربی ها از نظر روحی روانی چطور؟ 

یا مثلا از نظر معلم ها و مدرسه؟ 

موفق باشین ایشالا ❤️ شما غیر از مدرسه جایی برای تست کنکور و اینا ثبت نام کرده بودین؟ 

بله خودم دوره آنلاین می‌دیدم در کنارش آموزش و پرورش هم اساتید قلم چی رو اورده بودن و کلاس حضوری هم داشتیم 

تست و آزمون هم شرکت میکردم

بله خودم دوره آنلاین می‌دیدم در کنارش آموزش و پرورش هم اساتید قلم چی رو اورده بودن و کلاس حضوری هم د ...

جدا چطور هست که کنار این همه درس و آزمون و ایناهاا کلاس هم می‌رسید؟ 

خوابتون در شبانه روز چقدر بوده؟ 

یا مدت مطالعتون؟ 

یعنی در این حد وحشتناکه اوضاع؟  اوضاع تجربی ها از نظر روحی روانی چطور؟  یا مثلا از نظر م ...


واقعیت این رشته همینه

اما مردم فقط ظاهر قضیه رو میبینن ک مثلا برو تجربی ک‌ مثلا ۲۰ سال دیگه دکتر شی ولی اصلاااا از این خبرا نیست

کلا "یک درصد" افراد تو کنکورش قبول میشن( از ۶۰۰ هزار نفر ۶ هزار نفر) به خاطر همینه ک کنکور تجربیا به یک درصدی ها معروفه

اینو گفتم ک بدونه آینده شغلی تضمینی هم وجود نداره چون همه در نمیان و خیلیا چندین سال پست کنکور میمونن و خیلی ضربه روحی میخورن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792