خب، سنت خوبع، خوب زمانی فهمیدی
ببینم عزیزم، ی چیز کاملا طبیعیه خب
از اول بشریت بوده تا الان
هرررادمی هم وقتی متوجه میشه حال تو رو داره، از همه بدش میاد و...
و اینا کاملا طبیعیه
باید ب خودت زمان بدی خب؟
حالت ب مرور بهتر میشه...
الان شوک زده ای، درکت میکنم، ولی سعی کن آروم باشی خب؟
اگر خواستی حرف بزنی آروم شی، میتونی بگی، درخواست بده ب حرفات گوش میدم، فقط سعی کن خیلی بُلدش نکنی و نترسی...