2777
2789
عنوان

ی حالیم

| مشاهده متن کامل بحث + 344 بازدید | 44 پست
درباره ی رابطه ی زن و مرد ی چیزایی فهمیدم حالم بده

عه وا خاک عالم ، پس قضیه لک لک کنکله 

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه واضح بگی تیکه تیکه نگی

نگرفتی؟ احتمالا فهمیده بچه ها با لک لک نمیان 

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
عه وا خاک عالم ، پس قضیه لک لک کنکله 

دمت گرم 🤣

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
نگرفتی؟ احتمالا فهمیده بچه ها با لک لک نمیان 

اخه اونجوری که اون با هیجان گفت گفتم لابد یه چی جدید دیده از این نریضای جنسی😐

تقصیر من نیست جذابیت تو خونِ منه 😎 خودشیفته هم خودتی حسود بیریخت😒😝
اونو میدونستم حالا ی چیزای دیگه ای هم فهمیدم

اهان پس داری به تحقیقات علمیت اضافه میکنی 

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792