2777
2789
عنوان

امپول hcg

65 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من تنبلی تخمدان داشتم این ماه سونو دادم نوشته بود نرمال شده اندازه تخمدانم و دکترم خیلی راضی بود روز ۱۳ سیکلم یه امپول hcg گفت بزنم نصفشو . دکترم خیلی امید داشت این ماه حامله بشه . انقدر استرس دارم نمیدونم بی بی چک بزنم یا نه الان یک هفته از تزریق امپولم میگذره . کسی هست کمکم کنه یا مشابه این موقعیت داشته باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها احه به من یکی داد همون همگفت نصفشو بزن 😐شما باردار شدی؟ مشکلتون چی بود که امپول زدید؟ 

اره عزیزم من همون ماه باردار شدم من تنبلی داشتم یسری دارو استفاده کردم برای همون دکتر بهم اینم داد که حتما تخمک گذاریم انجام بشه 

فقط 27 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
اره عزیزم من همون ماه باردار شدم من تنبلی داشتم یسری دارو استفاده کردم برای همون دکتر بهم اینم داد ک ...

وای چقدر خوب خداروشکر برای منم دعا کن منم مشابه شماهستم انشالله خدا حفظ کنه بچه ات رو

وای چقدر خوب خداروشکر برای منم دعا کن منم مشابه شماهستم انشالله خدا حفظ کنه بچه ات رو

فداتشم انشالا به زودی خدا نینی سالم و صالح میده بهت اصلا نگران نباش برای منم دعا کن بچم سالم باشه و سلامت بدنیا بیاد

فقط 27 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز