2777
2789
عنوان

امپول hcg

65 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من تنبلی تخمدان داشتم این ماه سونو دادم نوشته بود نرمال شده اندازه تخمدانم و دکترم خیلی راضی بود روز ۱۳ سیکلم یه امپول hcg گفت بزنم نصفشو . دکترم خیلی امید داشت این ماه حامله بشه . انقدر استرس دارم نمیدونم بی بی چک بزنم یا نه الان یک هفته از تزریق امپولم میگذره . کسی هست کمکم کنه یا مشابه این موقعیت داشته باشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اها احه به من یکی داد همون همگفت نصفشو بزن 😐شما باردار شدی؟ مشکلتون چی بود که امپول زدید؟ 

اره عزیزم من همون ماه باردار شدم من تنبلی داشتم یسری دارو استفاده کردم برای همون دکتر بهم اینم داد که حتما تخمک گذاریم انجام بشه 

فقط 27 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
اره عزیزم من همون ماه باردار شدم من تنبلی داشتم یسری دارو استفاده کردم برای همون دکتر بهم اینم داد ک ...

وای چقدر خوب خداروشکر برای منم دعا کن منم مشابه شماهستم انشالله خدا حفظ کنه بچه ات رو

وای چقدر خوب خداروشکر برای منم دعا کن منم مشابه شماهستم انشالله خدا حفظ کنه بچه ات رو

فداتشم انشالا به زودی خدا نینی سالم و صالح میده بهت اصلا نگران نباش برای منم دعا کن بچم سالم باشه و سلامت بدنیا بیاد

فقط 27 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز