2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستم کاشته حدود سه هفته یا یه ماه میشه، 

دکتر گفته بعد چند وقت همش میریزه و دوباره در میاد

البته اگه مراقبت‌های بعد کاشت رو رعایت کرده باشی

"دوستت دارم”، آن هم خیلی زیاد، اما فکر رفتن که به سرت زد حتی اگر پشیمان هم شدی، برو! دوستت دارم، آن هم خیلی زیاد، اما اگر دلت با دیدن دیگری لرزید، رها کن مرا. دوستت دارم، آن هم بسیار زیاد، اما سال‌هاست که فهمیده‌ام، کسی که به رفتن فکر میکند، از کسی که میرود بی‌رحم‌تر است …دوستت دارم اما اینبار اگه رفتی، برای همیشه برو... یه دردایی واسه سن و سالی که داشتم خیلی بزرگ بود... ولی با همون دردها بزرگ شدم و حلشون کردم! 
دوستم کاشته حدود سه هفته یا یه ماه میشه،  دکتر گفته بعد چند وقت همش میریزه و دوباره در میاد ا ...

 تا الان که یک ماه گذشته نریخته ؟مال من که ده روز بعدش تا الان هی داره میریزه

منم دوهفته بعدوقت دارم ازالان استرس دارم استرس همه چی آزمایش استرس کاشت

اصلا استرس نداشته باش ، هیچی نیست. واقعا من خودم از همه عالم استرسی تر بودم بیحسی 

 تا الان که یک ماه گذشته نریخته ؟مال من که ده روز بعدش تا الان هی داره میریزه

حقیقتش، خبر ندارم که ریخته یا نه

میخوای بپرسم بگم بهت

"دوستت دارم”، آن هم خیلی زیاد، اما فکر رفتن که به سرت زد حتی اگر پشیمان هم شدی، برو! دوستت دارم، آن هم خیلی زیاد، اما اگر دلت با دیدن دیگری لرزید، رها کن مرا. دوستت دارم، آن هم بسیار زیاد، اما سال‌هاست که فهمیده‌ام، کسی که به رفتن فکر میکند، از کسی که میرود بی‌رحم‌تر است …دوستت دارم اما اینبار اگه رفتی، برای همیشه برو... یه دردایی واسه سن و سالی که داشتم خیلی بزرگ بود... ولی با همون دردها بزرگ شدم و حلشون کردم! 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز