من چهار روز از شروعلایمم گذشته تست ندادم ولی مطمعنم امیکرونه چون تا بحال اینطور مریض نشده بودم اول همسرم مبتلا شد که امیکرونو انکار میکرد و خودشو قرنطینه نکرد بعد از پنج روز من با سوزش گلو وبعد بدندرد شدید وتب روبرو شدم که مرتب مسکن میخورم و قرص ازیترومایسین اما بهتر نشدم و الان سرفه های خلط دار هم اضافه شده و تبم قط نمیشه دخترمم بینیشو جراحی کرده وهردومون توی اتاقامون قرنطینه شدیم خیلی سخت میگذره اصلا حال دکتر رفتن ندارم کسی مثل من بوده که خوب شده باشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من چهار روز از شروعلایمم گذشته تست ندادم ولی مطمعنم امیکرونه چون تا بحال اینطور مریض نشده بودم ...
معلومه که خوب میشی این چه حرفیه. مایعات زیاد بخور. به یکی بگو واست آبمیوه طبیعی بخره. تند تند بخور. دمنوشم بخور. سوپم بخور.خودتو تقویت کنی سریع خوب میشی
ولی اگر فقط خودتو بندازی تو اتاق هیچی نخوری طول میکشه خوب شی
تب و سرفه داشتی اگه داشتی چندروز طول کشید تا قطع بشه و دارو چی خوردی
ببخش دیر شد رفتم به بچه ها شام بدم من خودم یک هفته گلو درد شدید و گوش درد سردرد داشتم ازیتومایسن هم استفاده کردم انگار نه انگار دیگه روز آخرین قرص ازیتو گلوم خوب شد سردرد و گلو بهتر شد فقط متاسفانه دل درد دارم چند روزه و تهوع و اسهال و استفراغ شروع شده مایعات زیاد بخور ویروس از بدنت بره بیرون لیمو عسل یکسره بخور زنجبیل عالیه من توی هفته دوم هستم دوتا بچه کوچیک دارم با اینا سخته هی بلندم میکنن انشاالله بهتر میشی چرا خوب نشی به نیتت یه حمد خوندم و یه آیت الکسی بهتر شی
ضمنا گفتی تب من همین الان هم دارم منتها کمتر شده دوران داره باید بگذره برای سفره هم من فقط شربت تئوفیلین خوردم عالیه روم جواب میده روزی دوبار وگرنه داشتم از سرفه خفه میشدم دیگه