2777
2789
عنوان

خرج عروسی

| مشاهده متن کامل بحث + 579 بازدید | 74 پست
همین دیگه من طرف خودم مهمونارو کم کردم کلا ولی طرف نامزدم زیادن کمش هم نمیکنن میگن تک پسره نمیشه نیا ...

برای ما دویست نفر بودن برج هشت پارسال غذا ۷۵ بود شیرینی کیلو سی تومن الان قیمتا خیلی زیاده 

برای ما دویست نفر بودن برج هشت پارسال غذا ۷۵ بود شیرینی کیلو سی تومن الان قیمتا خیلی زیاده 

خیلی زیاد شده انگار میخایم خونه بخریم در اون حد هزینه میبره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هنوز نگرفتم اوناشوهرم قرارع بگیره  برقی کوچیکا به عهده ماهست

و بازم خوشبحال تو منم یخچال وتلیویزیون و لوستر و آیینه کنسول وروتختی و تخت مهمان واسپرسو ساز به عهده شوهرمه فقط بقیرو خودمون خریدیم 😣

اعععع جدییی خودمم تعریف دوو و دیپویینتو بیشتر شنیدم

آره منم به شوهرم گفتم دوو بگیرو اینکه خیلی تحقیق میکنم خرید کردنی که با وجود خوب بودن قیمتش بدرد. بخور باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز