😔چقد بد شانس بودیم که جوونیمون افتاده تو این سالای گرونی هرچی حساب میکنم خرج عروسیو با کف ترین قیمتا بازم زیاده بازم با جیب آدم هماهنگی نداره لطفا دعام کنین
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جوونیمون تلف شد کاش حداقل میانسالی خوبی داشته باشیم
درحالی که برای آگاهی همه جانبه و روشن بینی ام تلاش میکنم قسمت هایی از وجودم هم از مسائلی پیش پا افتاده آزرده میشه. هیچ انسانی کامل نیست. کسی که همهی تاپیک هاش گل و بلبله بنظر من حتما دچارخودسانسوریه.
نه بابا آسونم بگیرم نمیرسه عروسیع میلیاردی نمیخایم که ولی نگیرمم فک میکنم آرزو بدل میمونم😔
اره اینم هست ولی خو ما باز رسممون خوبه همه چی ب گردن داماد اگ عروس بخاد چیزی بگیره یا نخادم نمیگیره برای اول ازدواج هم نیازی نیست ک مبل و ناهارخوری و اینا باشه چون خونه ها رو کامل فرش میکنیم با پشتی بالش