2777
2789
عنوان

خارش

64 بازدید | 14 پست

سلام بچه ها من دو سه روزه پریود شدم ..از روز دوم رو پوستم و داخل لبه های الت تناسلیم خارش گرفته و قرمز شده...مجبور ب استفاده نوار بهداشتی هم هستم...دیگ خارش و اینارو برام سخت تر کرده...نمیدونم چرا اینجوری شدع...توروخدا کمک کنین راه حل بدین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره همیشه مشبک میزاشتم...این سری هم گزاشتم...الان دیدم اینطوریه دیگ نزاشتم...الان مدل ساده شو دارم پ ...

من خودم به مشبک شدیداااا حساسیت و سوزش میگیرم اره پنبه ای ها بهتره حالا زود زود عوض کن پریودتم خوب شد دامن بپوش بی ش ورت خوب میشه

کیـــنه ای نیــستم...ولـی بَــــدی میره تو حافــظه بلنــد مـــدتم...🤘
فداتبشم مرسی ک راهنمایی کردی...شما چن سالته ؟دلم خاس باهم اشنا شیم

خواهش میکنم گلم... من27☺️❤️

کیـــنه ای نیــستم...ولـی بَــــدی میره تو حافــظه بلنــد مـــدتم...🤘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز