2789
عنوان

خارش

64 بازدید | 14 پست

سلام بچه ها من دو سه روزه پریود شدم ..از روز دوم رو پوستم و داخل لبه های الت تناسلیم خارش گرفته و قرمز شده...مجبور ب استفاده نوار بهداشتی هم هستم...دیگ خارش و اینارو برام سخت تر کرده...نمیدونم چرا اینجوری شدع...توروخدا کمک کنین راه حل بدین

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره همیشه مشبک میزاشتم...این سری هم گزاشتم...الان دیدم اینطوریه دیگ نزاشتم...الان مدل ساده شو دارم پ ...

من خودم به مشبک شدیداااا حساسیت و سوزش میگیرم اره پنبه ای ها بهتره حالا زود زود عوض کن پریودتم خوب شد دامن بپوش بی ش ورت خوب میشه

کیـــنه ای نیــستم...ولـی بَــــدی میره تو حافــظه بلنــد مـــدتم...🤘
فداتبشم مرسی ک راهنمایی کردی...شما چن سالته ؟دلم خاس باهم اشنا شیم

خواهش میکنم گلم... من27☺️❤️

کیـــنه ای نیــستم...ولـی بَــــدی میره تو حافــظه بلنــد مـــدتم...🤘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز