بچه ها من ذگدوست ندارم جشن سبیمونی بگیرم ب نظرم کار ضایعی هستش ولی مادرشوهرم هی زنگ میزنه کی حشن میگیری میخوایم بیایم ببینیم ذوق داریم. گفتم هر وقت چیدم میگم تشریف بیارید ببینید با دخترت. ولی جشن نمیخوام بگیرم ناراحت شده هی داره شر راه میندازه چیکار کنم ب نظرتون. سر جاهازم همینحوری کرد. من نزاشتم فک و فامیل بیان جاهاز ببینم خب واقعا خوشم نمیاد چند وقت قهر بود
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جهنم که ناراحت میشه کار خودتو بکن که عاقلانه ترین کاره به شوهرتم دلایلتو بگو و قانعش کن که ب ...
شوهرم بنده خدا ب این چیزا کار نداره ولی هی غر میزنه اعصاب اون بنده خدارم خورد میکنه. اخه چ لزومی داره من بگم بیاید وسایل بچم و ببینید چرا باید واسه کسی جذاب باشه
هر جور خودت دوس داری برنامه بچین. مگه سیسمونی هم جشن و نشون دادن داره؟
ما رسم نداریم ولی اینا انگار دارن فامیلاشون دعوت میکنن بیان نگاه کنن. ولی منی ک 3ساله ازدواج کردم هنوز هیچکدوم از فامیلشون و ندیدم چرا دعوت کنم بیان سبسمونی ببینن.
ما رسم نداریم ولی اینا انگار دارن فامیلاشون دعوت میکنن بیان نگاه کنن. ولی منی ک 3ساله ازدواج کردم هن ...
خوب نیست بع نظرم.دیگه این کارا قدیمیه و از مد افتاده.ما که رسم نداشتیم و نداریم.من برا جهازمم دعوت نکردم. خب هر کس دوس داشته باشه میاد خونه میبینه بعدا.کلا ما آدم زیاد یهویی را نمیدیم خونه عروس