m4mmm مدیر استارتر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ۶ 239 بازدید | 54 پست چی ازم حس میکنی بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/04/21 | 00:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 ی آدم درونگرا ،پر دغدغه ،دلشکسته ،نمیدونم ک ی فاز غم داری هیچی :))))
غمگینمم عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 6582 ی آدم درونگرا ،پر دغدغه ،دلشکسته ،نمیدونم ک ی فاز غم داری منم بگو
m4mmm مدیر استارتر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 ی آدم درونگرا ،پر دغدغه ،دلشکسته ،نمیدونم ک ی فاز غم داری تقریبا درست بود ظاهرمو میتونی بگی بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 منم بگو خیلی وقتا زود نا امید میشی ،مشکلی داری ک حل نمیشه ،حس میکنم قراره اتفاقات قشنگ برات بیوفته هیچی :))))
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 تقریبا درست بود ظاهرمو میتونی بگی نمیدونم ،حس میکنم قدت ۱۵۸ هس کمرت باریک نیس ،موهات رنگش روشنه .چشم و ابرو هم سیاه هیچی :))))
خانم_گوچی عضویت: 1401/03/03 تعداد پست: 3712 نمیدونم ،حس میکنم قدت ۱۵۸ هس کمرت باریک نیس ،موهات رنگش روشنه . چشم و ابرو هم سیاه منم از ظاهرم بگو 😁❤️
m4mmm مدیر استارتر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 نمیدونم ،حس میکنم قدت ۱۵۸ هس کمرت باریک نیس ،موهات رنگش روشنه . چشم و ابرو هم سیاه اینم نصفش بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
m4mmm مدیر استارتر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 نمیدونم ،حس میکنم قدت ۱۵۸ هس کمرت باریک نیس ،موهات رنگش روشنه . چشم و ابرو هم سیاه دعات کردم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 منم از ظاهرم بگو حس میکنم ی آدم سخت گیری هستی که قوانین و مقرراتی داری ،و نظم برات مهمه ،ودر عین حال خیلی احساساتی هستی و به خانواده و دوستات اهمیت میدی هیچی :))))
خانم_گوچی عضویت: 1401/03/03 تعداد پست: 3712 حس میکنم ی آدم سخت گیری هستی که قوانین و مقرراتی داری ،و نظم برات مهمه ،ودر عین حال خیلی احساساتی هس ... از شغل ایندم چی حس می کنی 😁❤️
رزسفیدمن عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 2784 ی آدم درونگرا ،پر دغدغه ،دلشکسته ،نمیدونم ک ی فاز غم داری من چی عزیزم؟ الهی دلتون برای هر چیز قشنگی که میتپه، خداوند همونو به دلتون بده✨
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 از شغل ایندم چی حس می کنی حس میکنم ی کار اداری بدست میاری ،مثل کارمند شدن یا معلمی ،ولی اینو حس میکنم ک شاغل میشی هیچی :))))
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 من چی عزیزم؟ ی دختر احساساتی ،خیلی حساس و رمانتیک هستی انگار ،دل مهربونی داری و زود رنجی هیچی :))))