خب من بمب انرژی هستم🙂 متاسفانه یا خوش بختانه حرفاتون ناراحتم نمیکنه.... دوست عزیز "میتونی هر جور دوس داری فکر کنی " وقتی داشتم اسم کاربری انتخاب میکردم دوست بچگیام پیام داد و کاربریم این شد😄 ناگفته نمونه که هنوزم عاشق عروسکممم😆
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واقعا؟ ولی میدونم حتی اگه بتونم کنار بیار اگه یه نشونه ازش ببینم یه چیزی تو قلبم فرو میریزه
منم همین فکرو میکردم ولی باید افکارشو سرکوب کنی تو ذهنت و خودتو سرگرم کنی و بهش فک نکنی
خب من بمب انرژی هستم🙂 متاسفانه یا خوش بختانه حرفاتون ناراحتم نمیکنه.... دوست عزیز "میتونی هر جور دوس داری فکر کنی " وقتی داشتم اسم کاربری انتخاب میکردم دوست بچگیام پیام داد و کاربریم این شد😄 ناگفته نمونه که هنوزم عاشق عروسکممم😆