2777
2789
عنوان

کاش

58 بازدید | 5 پست

کاش یه روز خورشید از غرب طلوع کنه؛

ستاره ها اول صبح بدرخشن؛

عقربه های ساعت به سمت چپ بچرخن؛

وسط تابستون برف بباره؛

کاش همچین روزی فرا برسه...


چون فقط تو همچین روزی ممکنه فراموشت کنم.



من غروب همه آفاق جهانم تو چرا اخترِ شامم نشدی؟ 💔

هیچکدوم نیاز نیست 

سه سال بعد فراموشش میکنی

اگه از الان تصمیم بگیری فراموشش کنی

خب من بمب انرژی هستم🙂 متاسفانه یا خوش بختانه حرفاتون ناراحتم نمیکنه.... دوست عزیز   "میتونی هر جور دوس داری فکر کنی "   وقتی داشتم اسم کاربری انتخاب میکردم دوست بچگیام پیام داد و کاربریم این شد😄 ناگفته نمونه که هنوزم عاشق عروسکممم😆

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچکدوم نیاز نیست  سه سال بعد فراموشش میکنی اگه از الان تصمیم بگیری فراموشش کنی

واقعا؟ ولی میدونم حتی اگه بتونم کنار بیار اگه یه نشونه ازش ببینم یه چیزی تو قلبم فرو میریزه

من غروب همه آفاق جهانم تو چرا اخترِ شامم نشدی؟ 💔
واقعا؟ ولی میدونم حتی اگه بتونم کنار بیار اگه یه نشونه ازش ببینم یه چیزی تو قلبم فرو میریزه

منم همین فکرو میکردم ولی باید افکارشو سرکوب کنی تو ذهنت و خودتو سرگرم کنی و بهش فک نکنی

خب من بمب انرژی هستم🙂 متاسفانه یا خوش بختانه حرفاتون ناراحتم نمیکنه.... دوست عزیز   "میتونی هر جور دوس داری فکر کنی "   وقتی داشتم اسم کاربری انتخاب میکردم دوست بچگیام پیام داد و کاربریم این شد😄 ناگفته نمونه که هنوزم عاشق عروسکممم😆
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792