2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی واقعا میخوام.......توروخدا نون و آب تون کمه این چه کاریه 

من ارمیم.مخالف ازدواج زیر ۱۸.مخالف حیوان ازاری و موافق انسان بوده.کاربریمو یه بار ترکوندم این یکی اخریه چون خط دیگه ندارم، پس چون جواب کاربرایی که بی احترامی میکنن رو نمیدم دلیل نیست که میترسم 

خیر 

خرافاته

چرنده

مزخرفه 

و هر کس این کار رو بکنه ابله هست چون از نعمت مغز بهره ای نبرده 

خرافاتهههه 

تا که در گستره عالم خاک، پارسی پابرجاست، نام فردوسی هست، تا که آواز و موسیقی ایران زنده است، نام زیبای تو آراسته‌اش خواهد ساخت. تا غروب رمضان هست و امید سحر، ربنای تو و مرغ سحرت نیز به‌جاست -- به یاد خسرو آواز ایران، استاد محمدرضا شجریان 

نکن خوب نیس  من خالهام با دوستش انجام میدادن دوستش دعا داشت میخوند هیچی نمیشد یعنی اونا اذیت نمیشدن ولی یکبار خالهام خودسر بدون اون ک باشه انجام دادخ بودن دختره فرداش زنگیده بود گفته بود دیشب اجضار کردید اونجا گیو اوفتاده 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
خیر  خرافاته چرنده مزخرفه  و هر کس این کار رو بکنه ابله هست چون از نعمت مغز بهره ای نب ...

چرا شما به همه چی میگید خرافات 

بزار از معجزه ها بگم‌ : دعای معراج‌ و چله حق شناس میگن‌ معجزه اسسسسس  امتحان کنید دیگه   سلامتی امام زمان صلوات میشه یه دونه ام برای شهدا بفرستی  میگن امام حسین  کشتی نجاته‌  هر وقت مشکلی داشتی بگو یا حسین  دعای نادعلی ام قشنگه یادتون‌ نره‌ بخونیدش‌   دیگه حضور ذهن ندارم فقط التماس دعای عاقبت‌ بخیری‌ و ظهور   

هیچ وقتم روح مرده نمیاد اگ فامیلی چیری بخاهیی   فقط جن . میاد ممکنخ جن بد باشه  ممکنه در اون لحظه چندتا جن بیان توک اولین کاری سختت میشه 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                

مدیوم میخواد

من یک دختر موفقم یک دختری که بخودش افتخار می‌کنه چون مستقله و بخودش تکیه کرده بچگی سختی داشتم و زود بزرگ شدم از یه طرف بده این مستقلی... از طرفم خوب چون باعث شده به عقاید و افکار ارزشمندی دست پیدا کنم و خودم اولویت زندگیم باشم...خانوما لطف کنین به عقاید هم توهین نکنین شما خودتونم بکشین نمیتونین عقاید چندین ساله یه نفرو عوض کنین پس سرتون تو زندگی خودتون باشه  ...تاپیک ترسناک تکم کنین...  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز