کیستت فولیکولی بوده؟؟
کلا تا جایی که من میدونم ،انجام رژیم غذایی درست باعث از بین رفتن کیست میشه.
مثلا نخوردن روغن صنعتی و به جاش استفاده از روغن کنجد و زیتون،خوردن صبحانه و ناهار و شام سر ساعت خاص،پیاده روی ،خوردن ۴مغز،
خوردن ،جوپرک ،کلم بروکلی،زیتون،فلفل دلمه، سیر ،پیاز ،کاهو همراه غذا،پیاده روی و ورزش، استفاده از دمنوش ،زنجبیل،دارچین،۵انگشت،بابونه.حذف لبنیات،خوردن حبوبات، حذف قندو شکر و شیرینی، استفاده از عسل شیره انگور،شیره خرما شیره توت ،استفاده از خرما،کشمش مویز توت، مصرف بیش تر سبزیجات و استفاده از ۲واحد میوه روزانه مثلا ۱موز که عالیه همراه لا ۱سیب که فوق العادست. یا هر میوه دیگه از هر کدوم فقط ۱ عدد.خوردن هویج، و کمتر خوردن یا بهتر بگیم اصلا نخوردن آب ميوه چونقند بالا و فیبر خیلیییییی کمی داره،نخوردن آب میوه های صنعتی و چیپس نوشابه دلستر و کلا هر فرآورده صنعتی و... تا ۱ ماه ،بعد ۱ماه ان شاءالله سالم و سلامت میشید.
اینها باعث از بین رفتن کیست،افزایش تخمک گذاری و عادت ماهانه منظم میشه.
برای صبحانه هم ارده و شیره عالیه،با گردو و کنجد همراه صبحانه.
این رژیم تنبلی و کیست رو باهم از بین میبره