2777
2789
عنوان

رفتم لیزر

| مشاهده متن کامل بحث + 234 بازدید | 37 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیکینی هم انجام دادی؟؟ اون یه کم میسوزه..البته بعدش مراقبت میخاد

اون یکم تیرگی زیر بغل هم میره دیگه اره

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
تیتانیوم پلاس آیی رولیه عزیزم شات نیست که شات کندلا و الکسه

نه گفتن زیر بغل رولی ۱۵۰ شاتی ۶۰ گفتم همون شاتی


اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
در حد سوزشه از دفعه بعد کمتر میشه من بیکینیم خیلی درد داشت جلسه دوم قابل تحمل شد

هر کاری میکنم نمیتونم بیکینی رو برم 

حتی زیر بغلم خجالت میکشیدم ببینن😅

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
هر کاری میکنم نمیتونم بیکینی رو برم  حتی زیر بغلم خجالت میکشیدم ببینن😅

خجالتش فقط باره اوله ببین مثل پوست نوزاد صاف صاف میشه الان میگم کاش زودتر کرده بودم

اون یکم تیرگی زیر بغل هم میره دیگه اره

تیرگی بیکینی و زیر بغل با لیزر  کاملا نمیره ...درمان خانگی نیاره 

با افتخار ماما هستم🥰...لطفا برای مشاوره مجانی تقاضا ندید...مشاوره مجانی نمیدم... و اسنپ دکتر مجانی هم نیستم😐 دست بکن تو جیبت زنگ بزن اسنپ دکتر..🙂
شات درد داره بابا رولی بهتره من کندلا رفتم واسه بیکینی نشد تحمل کنم فقط زودتر جواب میداد کندلا

پس چرا میگین تیتانیوم رولیه

الان اینجا که میرم فقط تیتانیوم دارن برم یجا دیگه کندلا یعنی 

آره خیلی میسوزونه نمیتونم تحمل کنم 

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
خجالتش فقط باره اوله ببین مثل پوست نوزاد صاف صاف میشه الان میگم کاش زودتر کرده بودم

من اولین باره میرم یعنی دیگه مو درنمیاد همه جلساتو برم

یجوری نیس که نبینن من برم بیکینیو

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
پس چرا میگین تیتانیوم رولیه الان اینجا که میرم فقط تیتانیوم دارن برم یجا دیگه کندلا یعنی  آره ...

تیتانیوم ۲۰۲۲ مثل اینکه شاتیه تو نت زدم ولی اونکه من میرم رولیه  فقط ،درد شات واسم عذابه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز