2777
2789
عنوان

رفتم لیزر

| مشاهده متن کامل بحث + 234 بازدید | 37 پست
من اولین باره میرم یعنی دیگه مو درنمیاد همه جلساتو برم یجوری نیس که نبینن من برم بیکینیو

در میاد ولی خیلی کوتاه از جلسه ۵-۶ به بعد دیگه کم میشه ولی من پام با ۳ جلسه دیگه در نیومد 

در میاد ولی خیلی کوتاه از جلسه ۵-۶ به بعد دیگه کم میشه ولی من پام با ۳ جلسه دیگه در نیومد 

 نه بعد جلساتو میگم دیگه اصلا درنمیاد

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه دیگه شاید سالی ۱ -۲ بار نیاز باشه بری دیگه

الان تو نت زدم میگه تیتانیوم پلاس نمیدونم ۳ تا موح داره بهتره کندلا یکی 

کلا تیتانیومو گفت بهتره 

نمیدونم حالا عوض کنم یانه

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
الان تو نت زدم میگه تیتانیوم پلاس نمیدونم ۳ تا موح داره بهتره کندلا یکی  کلا تیتانیومو گفت بهت ...

تیتانیوم طول موج رو دستگاه تنظیم میشه دایود و الکس و کندلا ، من تیتانیوم پلاس رفتم عالی بود جواب دهیش فقط از کندلا دیرتره ولی سوختگی پوستی نداره حتی اگه مو جا بندازی سولاریوم و اینا هم میشه باهاش بری کندلا شات میزنه ولی  تیتانیوم رولی رو پوست کشیده میشه سیستم خنک کننده هم داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792