2777
2789
عنوان

کلاس یا چی؟

172 بازدید | 24 پست

سلام مامانهای خوشگل، من شاغل هستم ساعت کاریم از ساعت هشت تا دوازده نهایتا یک هست، پسرم خونه تنهاست این تایم، یعنی از حدود ساعت نه و نیم که بیدار میشه، کسی رو هم اینجا نداریم بذارم بره پیشش، بنابر این خیلی از اوقاتش روبروی تلویزیون یا پای تبلت و بازی صرف میشه تا من برگردم، وقتی هم برگشتم خسته ام و استراخت میکنم البته بهش از لحاظ محبت سعی میکنم کم ندارم ولی خیلیییی نکرانشم چکار کنم به نظر شما؟ کلاس چی ثبت نامش کنم ، باشگاه می‌رفت بخاطر گرمی هوا که اذیتش می‌کنه دیگه نمیتونه بره...



زبان،نقاشی،موسیقی

یه صلوات مهمونم میکنی مهربون؟❤اگه برای عضویت تو نی نی سایت یه آزمون شعور سنجی ازمون میگرفتن شاید الان خیلیا تو سایت نبودن😅اگه توی یه تاپیک باهات بحث کردم و توی یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم بدون نشناختمت🤐توی تاپیکای صلوات تگم کنید❤کسی که طرز فکرش با تو متفاوته دشمنت نیست🙃اسم هدفاتو آرزو نزار چون آرزو یه چیز تقریبا محاله☺از شکستات درس بگیر و پر قدرت تر بجنگ واسه هدفات🤗تو دل آدما دنبال خدا بگرد نه ظاهرشون😊کاربری دست سه نفره🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس چرا کارتو ول نمیکنی  بچه ب مادر نیاز داره

باید متوجه باشید وقتی میگم در حد چندساعت نیستم خونه ولی برام مهمه که وابسته به تبلت و... نشه، یعنی برام بسیار مهم بوده و هست تربیتش. میخوای بیا منو بزن😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز