2777
2789
عنوان

من مقصرم؟؟؟

430 بازدید | 29 پست

بچه ها طولانیه من تو چنتا پارت میگم..من از وقتی واتساپ نصب کردم یعنی ۱۸سالم ک بود پسر عموم شروع کرد ب پیام دادن جوک شعر تکست های غمگین معنادار..منو پسر عموم از بچگی با هم بزرگ شدیم همیشه حسم بهش پسر عمو بوده ولی میدونستم اون دوسم داره چون همیشه مشخص بود از رفتاراش 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

خلاصه رابطه ما شکل گرفت با هم حرف می‌زدیم راجبع کارش دانشگاه من . تا اینکه چن بار فهمیدم میخواد بگه دوسم داره اما نمیشد بالاخره گفت و گفت میخواد باهام ازدواج کنه ب خانوادش گفته و عموم استقبال کرده  و گفته بهترین انتخابو کردی منم اون موقعه خواستگارای خیلی خوبی داشتم اما از اینکه کسی دوسم داره حسم خیلی خوب بود

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اون موقعه زیاد تحویلش نگرفتم  اما ب خاطرش خواستگارامو رد کردم ..ی چند ماهی از هم بی خبر موندیم بعد اون دوباره شروع کرد ب پیام دادن ب بهانه های مختلف .رفت سربازی و اومد وقتی سرباز بود چند بار زنگ زد صدامو بشنوه ولی حرف نمیزد..بعدش ک از سربازی اومد دوباره ازم خواستگاری کرد و گفت شرایطم خوب نیست خونه بابام باشیمو این حرفا منم همه رو قبول کردم ولی بعدا خودم گفتم ب درد هم نمیخوریم..اما رابطمون ادامه داشت تا همین یک سال پیش ک یهو پیام داد حلال کن دوس ندارم بینمون دلخوری باشه وقتی همو میبینیم من پای حرفام هستم .من چیزی نگفتم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

خب

من خیلی وقته دیگه کنکوری نیستم.. لطفا تو تاپیکای مذهبی و چله تگم کنین😁خدای بزرگم،الهی قربونت برم میشه اول سلامتی و آسودگی مامان و ابجیامو ببینم بعد بمیرم؟ میشه مامانم سلامت و خوشحال باشه و آبجیمم بتونه راحت جدابشه و با بچه های نازش خوشحال و سالم زندگیشونو بکنن؟ تنها خواسته مهمم از خدا همینه🤍🥲الان که تااینجا خوندین، میشه برای شادی روح بابای تازه فوت شدم یدونه صلوات بفرستین؟مادرمون، حضرت زهرا نگهدارما و ایرانیا باشه🌟🤲

خودش دوباره برای عید ۱۴۰۰اومد بهم تبریک گفت گفت تو اولین نفری هستی ک بهش تبریک گفتم بعدش حرف خواستگار شد بهم گفت میلاد امام علی نامزد کردم با یکی از دخترای دوست بابام منم ب روی خودم نیاوردم ک ناراحت شدم تازه عکس دختره رو هم واسم فرستاد ..بعدا گفت الکی گفتم این دختره دوست رفیقمه...همه ی اینا گذشت بعد چن ماه من رفتم دیدم بیو اینستاش زده ازدواج کرده از عمم ک پرسیدم گفت نامزد کرده با یکی از دخترای فامیل مامانش..الان من موندم چرا همش ب من ابراز علاقه میکرد ولی هی میگفت پول ندارم پول ی بلیز ندارم.اخرم یکی دیگه رو گرفت من سوالم اینه من باید چ واکنشی نشون بدم...خیلی احساس حقارت دارم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

همیشه میگفت میخوامت اما پول ندارم..درحالی ک شاغله از خیلی سال پیش ..میگفت مامانم مخالفه من باهاشون بحث کردم چن روزه کار نمیرم داداشمو زدم عصبانی بودم و این حرفا

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
مطمئنم هرچی هس زیر سره مادرشع

من رابطم با مادرش خوبه همیشه سلام علیک و شوخی و اینا چون از بچگی همیشه با هم بودیم...خودش میگفت مامانم مخالفه و گفته ن ولی تو پام وایسا همه چی درست میشه یهو رفت دختر خالشوگرفت

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
من رابطم با مادرش خوبه همیشه سلام علیک و شوخی و اینا چون از بچگی همیشه با هم بودیم...خودش میگفت ماما ...

خب ب فرض ک رابطت با مادرش خوب بوده اون تورودوست داشته بعنوان دختر برادرشوهرش ن عروسش

احتمالا مامانش گفته شیرمو حلال نمیکنه 🤕

نمیدونم .پیام حلالیت برام فرستاد و بعدش گفت نامزد کرده ب من نگفت دختر خالشه الکی گفت یکی دیگه اس.بعدم گفت الکی گفتم الانم دیگع نامزد کرده و جالبه همه میگن خودش گفته دختر خالمو میخوام حتی قبلا با خواهر من ک حرف زده بود گفته بود من یکیو میخوام خانوادمم میدونن بعد گفته بود ب خواهرم ک دختر خالمو میخوام.اینارو من تازه فهمیدم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792