2777
2789
عنوان

من مقصرم؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 430 بازدید | 29 پست
نمیدونم .پیام حلالیت برام فرستاد و بعدش گفت نامزد کرده ب من نگفت دختر خالشه الکی گفت یکی دیگه اس.بعد ...

کلا همه رو میخواسته بهتر که باهاش ازدواج نکردی احساس میکنم قدرت تصمیم گیری نداشته

یه مقدارش تقصیر خودته هی شل کن سفت کن کردی اونم زده شده 

والا  گفت پول ندارم گفتم اوکی گفت خونه ندارم گفت نماز بخون همه رو من قبول کردم ی کمم چند شخصیتی ام بعدش دعوامون شد من گفتم ب دردهم نمیخوریم اونم با من در ارتباط بود ک رفت یکی دیگه رو گرفت

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم .پیام حلالیت برام فرستاد و بعدش گفت نامزد کرده ب من نگفت دختر خالشه الکی گفت یکی دیگه اس.بعد ...

دیگه بهش فکر نکن 

میدونم سختهههه خیلیم سخت

ولی تو مهمی زندگیتو ادامه بده دیگه هم ب هیچ وجه جوابشو نده

کلا همه رو میخواسته بهتر که باهاش ازدواج نکردی احساس میکنم قدرت تصمیم گیری نداشته

بله عزیزم اما الان من حس بدی دارم احساس حقارت دارم.من نشنیدم جایی بگه‌منو میخواد اما انگار همه جا گفته دختر خالشو میخواد ..منو فقط ب مامان باباش گفته

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
دیگه بهش فکر نکن  میدونم سختهههه خیلیم سخت ولی تو مهمی زندگیتو ادامه بده دیگه هم ب هیچ وجه جو ...

ممنون عزیزم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
حتما صلاحت نبوده بهش فکر نکن

ممنون 🌹

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

عوضیه تمام معنا ب این میگن😑😑

مهم نیس طرف چشمش کوچیک باشه یا درشت من آدم میشناسم نابیناست ، ولی محبت رو خوب میبینه ....ب زندگی ای ک آدما ب نمایش میذارن غبطه نخورین...یه فروشنده قشنگ ترین جنس هاشو تو ویترین میچینه  اگه جرعت حرف حق زدنو نداری لاقل برا کسایی کع چرت و پرت میگن دس نزن🤜 دوست عزیز تا وقتی ک خودتو ب خریت زدی نزدیکم نشو اطراف من طویله نیس...ی عده هستن وقتی بیکار میشن حالتو میپرسن شمام هر وقت بیکار شدین جوابشونو بدین....آدم خوبی باش اما وقتت رو تلف نکن ک اینو ب همه ثابت کنی... ب پای علف هرز هر چقدرم آب و کود بریزی برات میوه نمیاره پس مواظب باش برا چ کسی و چ چیزی وقت میذاری🌵🌱اگه همیشه فک کنی حق با توعه هیچی از زندگی یاد نمیگیری..... از دیروز بیاموز ، برای امروز زندگی کن و امید ب آینده داشته باش

نمیتونه چندتا زن بگیره وگررنه دست رد به سینه کسی نمیزنه😐😐😐

توهیچ تقصیری نداشتی ونداری عزیزم مشکل از اون بوده که اولا شخصیت مستقل نداشته دوما دروغ گو هم بوده 

زمان می‌گذرد... خیلی چیز ها تغییر می‌کنند،یک روز به خودت می‌آیی و میبینی دوستان واقعی ات را نشناختی و دشمنانت به تو لبخند می‌زنند. کسانی را از یاد برده ای که زمانی از بهترین هایت بوده اند با آدم های جدیدی آشنا میشوی که هرکدام حس جدیدی در تو می‌کارند و گاهی خاطره ای قدیمی را در تو زنده می‌کنند. بوی عطرشان گاهی قلبت را می‌فشارد،از بعضی مکان ها با ترس رد می‌شوی و خاطره های خنده دارت اشک آور میشوند. زمان سرسخت ترین چیزها را عوض میکند حتی باورهایی که زمانی قلبت را می‌ساختند..

همچین آدمی همون بهتر ک شوهرت نشد

؟🤱🏻اَللّهُمَّ صَلِّ عَلیفاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَسِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
همچین آدمی همون بهتر ک شوهرت نشد

بله عزیزم ولی همه ی اینا انگار باعث شده ی چرای بزرگ تو ذهن من باشه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
نمیتونه چندتا زن بگیره وگررنه دست رد به سینه کسی نمیزنه😐😐😐 توهیچ تقصیری نداشتی ونداری عزیزم مشکل ...

قربونت عزیزم❤️

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
عوضیه تمام معنا ب این میگن😑😑

ظاهرش کاملا مذهبی .همه رو اسمش قسم میخورن بابای خودم همش میگه فلانی ماه ماه..ولی ب شدت عوضیه 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

ولش ک مهم نباشه برات 

وقتی اون تورو اینطوری رسما گذاشت سرکار آخرش رفت سراغ یکی دیگ من اگر جات بودم حتی توی جمع میدیدمش محلش نمیذاشتم و میگشتم ی کیس توپ پیدا میکردم تا حالش گرفته بشه 

مگ میشه ی نفر اینقد عاشق باشه 🙈🙈🙈خیلی عاشقتم همسر یکی ی دونه مهربون 
ولش ک مهم نباشه برات  وقتی اون تورو اینطوری رسما گذاشت سرکار آخرش رفت سراغ یکی دیگ من اگر جات ...

اتفاقا همین تصمیمو دارم 😍❤️

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792