بچه ها طولانیه من تو چنتا پارت میگم..من از وقتی واتساپ نصب کردم یعنی ۱۸سالم ک بود پسر عموم شروع کرد ب پیام دادن جوک شعر تکست های غمگین معنادار..منو پسر عموم از بچگی با هم بزرگ شدیم همیشه حسم بهش پسر عمو بوده ولی میدونستم اون دوسم داره چون همیشه مشخص بود از رفتاراش
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
یه مقدارش تقصیر خودته هی شل کن سفت کن کردی اونم زده شده
والا گفت پول ندارم گفتم اوکی گفت خونه ندارم گفت نماز بخون همه رو من قبول کردم ی کمم چند شخصیتی ام بعدش دعوامون شد من گفتم ب دردهم نمیخوریم اونم با من در ارتباط بود ک رفت یکی دیگه رو گرفت
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مهم نیس طرف چشمش کوچیک باشه یا درشت من آدم میشناسم نابیناست ، ولی محبت رو خوب میبینه ....ب زندگی ای ک آدما ب نمایش میذارن غبطه نخورین...یه فروشنده قشنگ ترین جنس هاشو تو ویترین میچینه اگه جرعت حرف حق زدنو نداری لاقل برا کسایی کع چرت و پرت میگن دس نزن🤜 دوستعزیز تا وقتی ک خودتو ب خریت زدی نزدیکم نشو اطراف من طویله نیس...ی عده هستن وقتی بیکار میشن حالتو میپرسن شمام هر وقت بیکار شدین جوابشونو بدین....آدم خوبی باش اما وقتت رو تلف نکن ک اینو ب همه ثابت کنی... ب پای علف هرز هر چقدرم آب و کود بریزی برات میوه نمیاره پس مواظب باش برا چ کسی و چ چیزی وقت میذاری🌵🌱اگه همیشه فک کنی حق با توعه هیچی از زندگی یاد نمیگیری..... از دیروز بیاموز ، برای امروز زندگی کن و امید ب آینده داشته باش
نمیتونه چندتا زن بگیره وگررنه دست رد به سینه کسی نمیزنه😐😐😐
توهیچ تقصیری نداشتی ونداری عزیزم مشکل از اون بوده که اولا شخصیت مستقل نداشته دوما دروغ گو هم بوده
زمان میگذرد... خیلی چیز ها تغییر میکنند،یک روز به خودت میآیی و میبینی دوستان واقعی ات را نشناختی و دشمنانت به تو لبخند میزنند. کسانی را از یاد برده ای که زمانی از بهترین هایت بوده اند با آدم های جدیدی آشنا میشوی که هرکدام حس جدیدی در تو میکارند و گاهی خاطره ای قدیمی را در تو زنده میکنند. بوی عطرشان گاهی قلبت را میفشارد،از بعضی مکان ها با ترس رد میشوی و خاطره های خنده دارت اشک آور میشوند. زمان سرسخت ترین چیزها را عوض میکند حتی باورهایی که زمانی قلبت را میساختند..
وقتی اون تورو اینطوری رسما گذاشت سرکار آخرش رفت سراغ یکی دیگ من اگر جات بودم حتی توی جمع میدیدمش محلش نمیذاشتم و میگشتم ی کیس توپ پیدا میکردم تا حالش گرفته بشه
مگ میشه ی نفر اینقد عاشق باشه 🙈🙈🙈خیلی عاشقتم همسر یکی ی دونه مهربون