میخوام پرده های خونمو بکشم
روزا ک از بیرون دیده نمیشه ولی شباا دیده میشه روبرویمونم اپارتمانه ک خونمون کامل دیده میشه
بالکن هم داریم جلوی پنجره
بنظرتون چیکار کنم ک دیده نشه و بتونم پردمو باز کنم ؟؟؟
برا شیشه های پنجره تور بزنم ک دیدشو محدود کنه یاا برا بالکن حفاظ بزنیم از طلق هاا ک دیده نشه
راهکار بلدین بگین عزیزای دل