واقعا سلیقه ایه.انقدر زن دیدم خوشگل و زیبا یعنی من که زنم محوش میشم چه برسه به مرد ولی شوهرش دوسش نداره یا خیانت میکنه.
من خودم خوشگل نیستم به شدت فکر میکنم زشتم. اما خداییش شوهرم همش میگه خوشگلی.انقدرم دوسم داره.تو کل فامیل زبانزده. بعضی وقتا میگم واقعا از چی من خوشش اومده؟دیوونست که آنقدر منو دوس داره.اخه من چی دارم
البته فقط تو دلم میگم به روی خودم نمیارم.فکر کنم دچار یه مریضی چیزی شدم