2777
2789
منم بدون آرایش اصلا خودمو دوست ندارم البته الان لاغرهم شدم که دیگه کلا باارایشم خوب نیستم 

پروفایلت خودتی؟

دوسال کاربر خاموش بودم بعددد تصمیم گرفتم عضو شدم نینی سایتو گلبارون کردم با قدمم           انقدم بدم میاد تایپیک جنجالی میزنن از خودشون داستان میبافن یا میدونی طرف خیلی روان پریشه تایپیک میرنه نظر میخاد بهت میپره کمکش میکنی بعد میگ شوهرم فلان بیسار🤣🤣🤣     یا دخترا در مورد رلشون حرف میزنن عوقققققق بدم میاد رل ک شوهر نمیشه خاهر من. بخدا تایپیک چرت بزنید نون و اب نمیشه براتون.     اقایوننم بعضیاشون میان خودشونو واسه خاهرا لوس میکنن پیف پاف من کجاس🔪
دکتر بری خودش ازت عکس میگیره دماغتو تعقیر میده خودتو میببنی البته بعضی دکترا اینکارو انجتم میدن  ...

کدوم دکتر اینکار و می‌کنه.؟

دنیا برای پولدارها و خشگلاس ، من به دنیا اومدم که دنیا خالی از تماشاگر نباشه... 💔💔💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم از قیافم راضی نیستم

ب دعای شما عزیزان اعتقاد دارم لطفا برام دعا کنید دامنم سبز بشه تا زندگیم‌خراب نشه ممنونم تا اینجا اومدی برای ظهور امام زمانم صلوات بفرس🥰😘😍
پروفایلت خودتی؟

عکس چش آبرومو گذاشتم ببین خودمم یانه😃

                   الهم صلی علی محمد وآل محمد         خدایاهمه روبه ارزوهاشون برسون مارو هم به حاجت دلمون برسون                                                                                 الهی آمین یارب العالمین                                       💪 پیش به سوی تناسب اندام👈 باقد169 💪وزن اولیه:51🔐 هدف اول55🔓هدف دوم60🔓هدف سوم65🔐وهدف اخر69🔐من میتونم به وزن ایده آلم برسم💪 امروز تاریخ1400/5/15           من الان قفل۶۰رو بازکردم😍باقیشم به امیدخدا میتونم😍

زیبایی نسبیه 

یکی شاید از یه چهره خوشش بیاد یکی نه 

بعضیا میگن جی جی حدید خیلی قشنگه بعضیام کندال جنر به نظرشکن زیباس 

بعضیا از چهره ای مثل اما واتسون خوششون میاد 

ولی هیچ کدوم موررد تایید همه نیستن

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آرزوی قشنگترین ها برای تویی که داری اینو میخونی گلی 🤍🦊باردار نیستم روزشمار هدفمه🍭🧡

این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟دارایی‌شون شخصیه و اهل شوآف نیستن کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست حـرفاشــون سـنده و مسئولیت پذیرن .اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن سرشون به کار خودشون گرمه سر وقتش خوش اخلاقن وسر وقتش ســختگیرن .رفتارشون متینه.سعی کنید همچین آدمی باشین....

کدوم دکتر اینکار و می‌کنه.؟

بعضی دکترا انجام میدن بعضیا ن باید ببینی

دوسال کاربر خاموش بودم بعددد تصمیم گرفتم عضو شدم نینی سایتو گلبارون کردم با قدمم           انقدم بدم میاد تایپیک جنجالی میزنن از خودشون داستان میبافن یا میدونی طرف خیلی روان پریشه تایپیک میرنه نظر میخاد بهت میپره کمکش میکنی بعد میگ شوهرم فلان بیسار🤣🤣🤣     یا دخترا در مورد رلشون حرف میزنن عوقققققق بدم میاد رل ک شوهر نمیشه خاهر من. بخدا تایپیک چرت بزنید نون و اب نمیشه براتون.     اقایوننم بعضیاشون میان خودشونو واسه خاهرا لوس میکنن پیف پاف من کجاس🔪

کسی زشت نیست

بهتره بپرسی کی اعتماد ب نفسش خوبه؟😁چون هرکس زیباییه خودشو دارع

واقعا فکر کردی وقتی نصیحتم میکنی دارم به حرفات گوش میدم؟ نه فقط منتظرم تموم شه تا همون کار غلطو ادامه بدم:). بعضی وقتا به جای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنی و تعجب میکنی که این حجم وسیعِ بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده!. -entj-
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز