تمرکزتو بذار روی یک نقطه ی مثبت از زندگیت
رها کن
تا رها نکنی نمیتونی فراموشش کنی
و جایی برای فرد بهتر هم باز نمیشه
یه مثال جالب تو یه کتاب خوندم
میگفت تو پارکینگ خونه یه ماشین داشتم و میخواستم یه ماشین جدید بخرم ولی جور نمیشد
مادرم گفت اگه ماشین جدید و بهتر میخوای اول جاشو آماده کن
اگه بگیری تو پارکینگ جا داری ؟!
این مثال برای ذهن و قلب انسان هم هست
و رها کردن دقیقا این کار رو میکنه
اما تمرکز تو رابطه ای که تموم شده و اصلا وجود نداره
جز اینکه مدام شما رو یاد گذشته بندازه
و اجازه نده که به آینده فکر کنی
هیچ چیز دیگه ای نداره برات