jamijk مدیر عضویت: 1401/04/04 تعداد پست: 188 عنوان کیست مچ دست | مشاهده متن کامل بحث + 17747 بازدید | 39 پست سلام شب همگی بخیردوستان تا به حال خودتون یا اطرافیان کیست مچ دست یا گانگلیون داشته ؟ میدونین چطور باید درمانش کرد عمل لازمه؟ ممون میشم راهنمایی کنید♥️ 1401/04/04 | 00:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پتونرمینه عضویت: 1398/01/23 تعداد پست: 1815 بعد خارج کردن مایع کیست،مچ بند بستی یا کار خاصی کردی که دیگه نیاد سلام عزیزم میشه بگی چیکار کردی برای کیست دستت برامن بزرگه روی دستم از نظر زیبایی میخوام برش دارم درد نداره
خورشیدزندگیم،دخترام عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 512 سلام عزیزم میشه بگی چیکار کردی برای کیست دستت برامن بزرگه روی دستم از نظر زیبایی میخوام برش دارم درد ... سلام،دکتر برام خالیش کرد،دوباره اومد بالا
الهام_جون6 عضویت: 1386/05/29 تعداد پست: 17649 سلام،دکتر برام خالیش کرد،دوباره اومد بالا بعده چند وقت اومد بالا؟ هزینه ش چقد بود؟ اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
خورشیدزندگیم،دخترام عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 512 بعده چند وقت اومد بالا؟ هزینه ش چقد بود؟ یکسال بیشتره هست که دراوردش و یه هفته بعدش در امد،200,هزار
الهام_جون6 عضویت: 1386/05/29 تعداد پست: 17649 یکسال بیشتره هست که دراوردش و یه هفته بعدش در امد،200,هزار مچ بند نمینداختی؟ اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
الهام_جون6 عضویت: 1386/05/29 تعداد پست: 17649 یکسال بیشتره هست که دراوردش و یه هفته بعدش در امد،200,هزار چه بد چرا در اومد؟ فشار وارد شد؟؟ بعدش چیکار کردی؟ اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
الهام_جون6 عضویت: 1386/05/29 تعداد پست: 17649 سلام عزیزم میشه بگی چیکار کردی برای کیست دستت برامن بزرگه روی دستم از نظر زیبایی میخوام برش دارم درد ... شما کیست دستتو چیکار کردی ؟ اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
پتونرمینه عضویت: 1398/01/23 تعداد پست: 1815 شما کیست دستتو چیکار کردی ؟ دوسال اینا بود ولی الان خود به خود آب شده خیلی کم مونده کار خاصی نکردم اول خیلی بزرگتر بود
الهام_جون6 عضویت: 1386/05/29 تعداد پست: 17649 دوسال اینا بود ولی الان خود به خود آب شده خیلی کم مونده کار خاصی نکردم اول خیلی بزرگتر بود ممنونم اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
fateme6969 عضویت: 1404/10/04 تعداد پست: 2 من داشتم،رفتم دکتر ارتوپد معاینه کرد بعد یه آمپول نوشت گرفتم ،روی تخت خوابیدم ومچ دستمو به صورت خم ن ... عزیزم چه دکتری رفتی ،شمارش داری