به به ببین کی اینجاست سلام علیکم حالت چطوره خوبی مرسی ک به یادم بودی
راستش من از اذر رفتم تو گروه خزان نارنجی خیلی خوب بود از 76 رسیدم به 66بعد دیگ عید شدو ماه رمضونو بعد دستم شکست الانم امتحانامه کلا فصل بهار ول کردم یکم رفتم بالا باز بعد امتحانام میخوام این سه ماه تابستونو دوباره رزیم بگیرم که اخر تابستون ب هدفم برسم