2777
2789
عنوان

رقابت لاغری💪🏻💪🏻

| مشاهده متن کامل بحث + 62228 بازدید | 10788 پست
کسی به با ارادگی تو بدون سستی با ذره ای خراب کردن جلو بره بایدم همین باشه  واقعا من گزارشاتو م ...

سلام خوبی دوستم دلم واست  تنگ ‌ شده بیا یکم بامن به حرف بزن آدم شم شروع کنم 


😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

@جیمز_باچر     فردا ساعت ۸.۳۰ منتظرتم

سپیده کجایی بیا به یاد قدیما همین تاپیک بمونیم شروع کنیم 


😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن بابا گردش کجا بود مغزم از چشام داره درمیاد😂😂😂منم ۶۰۰و خورده ای تا ۷۰۰ میبرمش ورزشم ک اونایی ک ت ...

کجایی دوستم چکردی خوبی به یاد قدیم ها ریپ ت کردم دلم واسه صحبت کردن هامون تنگ شده 

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

سپیده جان توروخدا امگاسه و ویتامینوپروتیین بخور این همه دایم‌میگم کالری مصرفیتون خیلی کمه برای همین ...

سلام گلم  خوبی کجایی یه  بیا جمع بشیم مثل قبل 

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

کجایی دوستم چکردی خوبی به یاد قدیم ها ریپ ت کردم دلم واسه صحبت کردن هامون تنگ شده 

به به ببین کی اینجاست سلام علیکم حالت چطوره خوبی مرسی ک به یادم بودی

راستش من از اذر رفتم تو گروه خزان نارنجی خیلی خوب بود از 76 رسیدم به 66بعد دیگ عید شدو ماه رمضونو بعد دستم شکست الانم امتحانامه کلا فصل بهار ول کردم یکم رفتم بالا باز بعد امتحانام میخوام این سه ماه تابستونو دوباره رزیم بگیرم که اخر تابستون ب هدفم برسم 

قشنگترین قسم رو سعدی میده ، اونجا ک میگه به وصالت،به وصالت ک مرا طاقت هجران تو نیست :)🌱 تفاوتها و اختلاف نظر ها آنقدر صدمه نمیزنند تا طرز بیان و راه و روشی که به کار میبریم 🦋وزن اول ۷۹😬هدف اول ۷۵🔐هدف دوم۷۰🔒هدف سوم ۶۵🔒هدف چهارم ۶۰🔒هدف نهایی ۵۵🔒

سلام خوبی دوستم دلم واست  تنگ ‌ شده بیا یکم بامن به حرف بزن آدم شم شروع کنم

سلام عزیزم کجایی تووووو 

چقد دلم برات تنگ شده بود کلی سراغتو گرفتم 

حالت خوبه 



💕💕💕هر کی این امضا رو میبینه آرزو میکنم غم به دلش راه پیدا نکنه ....لبت خندون باشه دوست عزیزم🙂
سلام عزیزم کجایی تووووو  چقد دلم برات تنگ شده بود کلی سراغتو گرفتم  حالت خوبه

  فدات بشم درگیر زند‌گی خداروشکر خوبم میگذره با خوب بدش 

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

 فدات بشم درگیر زند‌گی خداروشکر خوبم میگذره با خوب بدش

الهی شکر عزیزم 

رژیمو چیکار کردی ؟

💕💕💕هر کی این امضا رو میبینه آرزو میکنم غم به دلش راه پیدا نکنه ....لبت خندون باشه دوست عزیزم🙂
الهی شکر عزیزم  رژیمو چیکار کردی ؟

 هیچی  چتد وقت خوب حسابی خراب کردم یه گروه دیگ ام عضو شدم ولی   انقدر اتفاقات جور با جور پیش اومد  ک نتونستم ادامه  بدم 

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

هیچی  چتد وقت خوب حسابی خراب کردم یه گروه دیگ ام عضو شدم ولی   انقدر اتفاقات جو ...

الان چندی؟

💕💕💕هر کی این امضا رو میبینه آرزو میکنم غم به دلش راه پیدا نکنه ....لبت خندون باشه دوست عزیزم🙂
هیچی  چتد وقت خوب حسابی خراب کردم یه گروه دیگ ام عضو شدم ولی   انقدر اتفاقات جو ...

تو که ارادت عالیه میتونی 


💕💕💕هر کی این امضا رو میبینه آرزو میکنم غم به دلش راه پیدا نکنه ....لبت خندون باشه دوست عزیزم🙂
الان چندی؟

94

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

تو که ارادت عالیه میتونی 

روحیه ندارم انگار افسردگی گرفتم 

😍😍فکر شو بکن! یه‌روز به خودت بگی تونستم 😍اون‌روز بهتریـــن روزدنــیاســـت❤️ همون طور که شادی ها رفتن یه روزی غم هاهم میگذره آنچنان نماند و اینچنین نخواهد ماند به امید روزی چشمم به امضام بخوره بگم دیدی گذشت 😍😍 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز