2777
2789
عنوان

غذا

82 بازدید | 9 پست

غذا برای دورهمی کم هزینه و شیک بهم بگید

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
سالاد ماکارانی یا الویه

میدونی دوستام می خوان بیان دورهمی می گیرم خیلی رنگی چیزا زیاد میزارن اما من دستم خالی نمیدونم چی بزارم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پیراشکی درست کن .  خمیر آماده + هر موادی که داری برای داخلش ..پیاز داغ و جعفری زیاد بریز خیلی خوب میشه . 

یا سمبوسه درست کن با نان لواش . چه پیراشکی درست کردی چه سمبوسه توی ظرف که ریختی با پیاز و جعفری خورد شده تزیین و سرو کن .

کشک و بادمجان و سالاد و سبزی خوردن هم بزار ..

شیک ،راحت ،ارزان و رنگارنگ ،😉❤️ 


پیراشکی درست کن .  خمیر آماده + هر موادی که داری برای داخلش ..پیاز داغ و جعفری زیاد بریز خیلی خ ...

خمیر پیراشکی چه قیمت

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
حدود ۲۰ هزار تومان و هر جعبه ۱۵ تا داره

عه چه ارزون فکر می کردم گرون باشه خودم خمیر درست می کردم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
عه چه ارزون فکر می کردم گرون باشه خودم خمیر درست می کردم

عزیزم الان رفتم دیجی کالا ننگام کردم دیدم از ۲۵_۲۶ داره تا ۳۴تومان .. دگا و ۹۵۹۵ خیلی خوب هستند .‌ ببخش من قیمت ها هیچوقت یادم نمی‌مونه ❤️ ولی آماده ها به نظرم از هر جهت به صرفه تر و بهتر هستند .‌ 

سمبوسه هم اگر خواستی درست کنی با نان لواش خیلی خوب میشه باریک ببر و مثل لقمه ی نان و پنیر لوله کن .. به مدل جذاب میشه که درست کردن و خوردنش خیلی راحت تر هست . 

میتونی کنارش سوپ هم سرو کنی و کشک و بادمجان رو حذف کنی 



عزیزم الان رفتم دیجی کالا ننگام کردم دیدم از ۲۵_۲۶ داره تا ۳۴تومان .. دگا و ۹۵۹۵ خیلی خوب هستند .‌ ب ...

مرسی عزیزم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز