اسی جان خوبین ))من با کاربری خواهرم اومدم . میتونی بگی من ب عشقمم میرسم یا ن؟ اسم خودم ستایش اسم عشقمم حمیدرضا . همو دوست داریم باهم در ارتباطیم
دوستان اشتباه نشه لطفا . این کاربری دست منو خواهرمه ک خواهرم متاهله و تاپیکا مربوط ب خودشه و منم مجردم خواهر پخپخ
حالا اسی ب نیت من کارت بکش ببین ب عشقم میرسم یان؟