2789
عنوان

عدد بتا پایین

219 بازدید | 14 پست

سلام خانما ....خیلی استرس دارم 

بعداز ۱۰روز تاخیر پری ازمایش بتا دادم ۲۰۳ بود ۳روز بعدش شد ۳۶۰ دکنرم گفته دوباره تکرار کن کمه ینی ممکنه خدایی نکرده خارج رحمی باشه؟

نه درسته

فقط برای اطمینانه

من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم تو بارداری خارج رحمی بتا بیش از حد بالا میره  تو بارداری پوچ کم  من سابقه بارداری ...

جدی؟علایمت چجوری بود؟من هیچ علایمی ندارم مث همیشم فقط بعضی وقتا زیر شکمم تیر میشه در حد چند ثانیه و رفع میشه

خب باید بعد ۱۰ روز تاخیر سونو میکرد فداتشم خودش دستگاه نداره تو مطبش؟

چرا داره متخصصه خیلیم معروفه تو شهرمون نمیدونم چرا سونو نکرد فقط بعداز اولین ازمایش بتا گفت احتمالا دیر لقاح صورت گرفته بتا پابینه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792