sahar1010111 مدیر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 عنوان کنکور ۱۴۰۱ | مشاهده متن کامل بحث + 819 بازدید | 112 پست کیا کنکوریننن؟؟؟ 1401/03/27 | 12:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 این ۳ ماه ک باید میخوندیم نخوندیم... من سر یع اشتباهی کل این ۳ ماهو به باد دادم😔نمیدونم واقعا هیچی ... منم ی مشکلاتی برام پیش اومد امسال که نشد از فروردین بخونم مگرنه واس تنبلی نبود ی چن وقتم که آدم نمیخونه کلا روحیشو دیگ میبازه
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 ناامید نباش گل .بشین بخون .خودت چی دوست داری قبول بشی؟ دندون😢
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 منم ی مشکلاتی برام پیش اومد امسال که نشد از فروردین بخونم مگرنه واس تنبلی نبود ی چن وقتم که آدم نمیخ ... من درگیر دوستی و این چیزا شدم گرچه رل هم نزدم ولی خب😑
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 اهان موفق باشی چقدر خوندی تا الان؟ من در حد متوسط ام،یه مدت کم کاری کردم یسری مطالب یادم رفت الان فقط دارم سعی میکنم دوباره یادشون بیارم،مباحث هم که زیاااد
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 من در حد متوسط ام،یه مدت کم کاری کردم یسری مطالب یادم رفت الان فقط دارم سعی میکنم دوباره یادشون بیار ... هدفت پیراپزشکیه؟
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 من درگیر دوستی و این چیزا شدم گرچه رل هم نزدم ولی خب😑 رل که میزدیم که الاان دیگ نابود بودیم
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 رل که میزدیم که الاان دیگ نابود بودیم خداروشکر نشد واقعا
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 من در حد متوسط ام،یه مدت کم کاری کردم یسری مطالب یادم رفت الان فقط دارم سعی میکنم دوباره یادشون بیار ... ماشالا تجربی ی زیستشم خیلیههه هر چی بخونی باز یادت میره😢
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 هدفت پیراپزشکیه؟ اره هدفم فیزیوتراپیه،سالای پیش در حد رشته. های پرستاری و هوشبری یا فرهنگیان اوردم ولی بخاطر فیزیوتراپی موندم
aydaakhanomi عضویت: 1401/02/18 تعداد پست: 518 ماشالا تجربی ی زیستشم خیلیههه هر چی بخونی باز یادت میره😢 زیست رو ۱۰۰ دفعه هم بخونی چون فراره هی یادت میره
h12_yeganeh عضویت: 1399/12/20 تعداد پست: 1120 بچه ها من رشتم انسانیه دوازدهم نخوندم فقط دهم و یازدهم اونم سطحی که یادم رفته میشه بگین الان چه گلی سرم بگیرم
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 من در حد متوسط ام،یه مدت کم کاری کردم یسری مطالب یادم رفت الان فقط دارم سعی میکنم دوباره یادشون بیار ... هدفت چیه؟
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 ماشالا تجربی ی زیستشم خیلیههه هر چی بخونی باز یادت میره😢 اررررره خیلی زیاده😑سه تا کتاب زیست🤦🏻♀️