2777
2789
عنوان

نامزدم میگه ...

| مشاهده متن کامل بحث + 796 بازدید | 70 پست
والا ما دختر جهاز میده پسر خونه و مراسم عروسی ایشون میگن خانواده من قرونی خرج نخواهند کرد همش خودم ...

خب باهاش اتمام حجت کن که کی قراره اینارو فراهم کنه بگو اگ قراره خیلی طول بکشه نمیشه من که نمیتونم صد سال صبر کنم 

اتفاقا اگ پدر و مادری داشته باشن اصلا عجیب نیست به پسرشون کمک کنن 

شغل مجازیمو تازه شروع کردم به امید موفقیت هرروز دارم آموزش میبینم از بوتویوب تا قوی تر شم💪🏻💪🏻💪🏻
ای بابا  باید پول در بیارن خودشون مگ ازدواج فقط زاد و ولده!!!! وای خدا باورم نمیشه بیخیال ...

عزیزم شوهرش ۵ صب میره تا ۷ شب ماهی ۵ تومن بهش میدن خودشم خونه داره از کار بیرون خوشش نمیاد از کجا بیارن؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا ما تو خانواده وفامیل رسمه اینجور کمکا و نبودش عجسبه دختر عمم ۳۵ سالشه هنوز از مامانش مول توجیب ...

کمک داریم تا کمک عزیزم پدر مادر اونم اشتباه میکنن اگه قرار بود یخچالشو پر کنن شوهرش نمیدادن

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
خب اخه استقلال وقتیه که از طرف خانواده زنشم چیزی قبول نکنه😐 نکنه کل لوازم خونه رو من میدم

ببین شما دارید یه زندگی مشترکو شروع میکنید و این فقط وظیفه همسرتون نیست شما هم باید یه گوششو بگیرید حالا شما اینطور انتخاب کردید که پدر مادرتون مسئولیتشو قبول کنن ایشون تصمیم دارن خودشون مسئولیتو به عهده بگیرند اگه از این بابت ناراحتی خودت برو سر کار و جهزیتو بدون کمک والدینت در حد توانت تهیه کن در کل میخوام بگم این زندگی مشترک شما دوتاس نه پدر مادرتون هرکی بخواد کمک میگیره هرکیم نخواد نه

آقایون نامحترم سایت درخواست دوستی ندید ما اگه میخواستیم با مردا هم صحبت بشیم تو سایت زنونه وقت نمیگذروندیم.

۳ ساله دوستیم سه سال پیش که داشت دلار میرفت بالا من چون بوش میخواستم بابام گفت بریم بخریم که بعد تح ...


اشتباه کردی همه چیز زندگیتونو بهش گفتی معلومه اینطوری حرف میزنه و دلش برا خونوادش میسوزه میگه این همه رو از قبل خریده اذیت نمیشن دیگه

خانواده من اذیت بشن....


دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی   خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن   

شاید بعدا ب خاطر همین طرز فکر نتونین با هم کنار بیاین.

اون لفظ دهاتیم خیلی زشت بود ...!!!!!!!!!!!! فقر فرهنیگم حس میشه ....!


هر چی میبَندم نشتی میدم ، من ع سختی اینم با بدبختی اینم...!
ببین شما دارید یه زندگی مشترکو شروع میکنید و این فقط وظیفه همسرتون نیست شما هم باید یه گوششو بگیرید ...

من سر کار میرم هم رشته ایشونم فقط درامدم فعلا از جای دیگس تا فارغ تحصیل بشم

درک نمیکمتون

اگه قرار باشه مادر مدر هیچ‌نقشی تو ازدواج بچه نداشته باشن از پرورشگاه بریم همسر انتخاب کنیم

حیف که خریدم حیففف

حیف که از قبل همه چیز رو رفتی براش توضیح دادی...

دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی   خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن   
شاید بعدا ب خاطر همین طرز فکر نتونین با هم کنار بیاین. اون لفظ دهاتیم خیلی زشت بود ...!!!!!!!!!!!! ...

دهاتی دهاتیه کجاش زشته؟؟

کسی که از روستاس میگن دهاتی ایشونم از روستاس

اشتباه کردی همه چیز زندگیتونو بهش گفتی معلومه اینطوری حرف میزنه و دلش برا خونوادش میسوزه میگه این هم ...

فک میکنم مسئله مهمیه بعدا تو کوچیکترین چیزا به مشکل میخوریم

چون فقط با ایشون که نمیخوام ازدواج کنم خانوادشم هستن


اشتباه کردم والا فک میکنم قبل نامزدی باید فکرامو کنم بعدا به مشکل میخوریم



دزس عبرت براتون که اول عمرتونو چندسال پای کسی که نمیدونید در آینده واکنشش و رفتاراش چجوریه تلف نکنید دوم از لحظه لحظه زندگی تون برای حتی همسر نباید بگین

من جای شما بودم ردش میکردم و دیگه کسی اومد سراغم میگم اول پاشه بیاد خواستگاری تا این چیزا همون اول مشخص بشه و بعد دوره آشنایی .... و محبتم خرجش میکردم این الان از زیر و بم زندگیت خبر داره.... متاسفم چرا مرز رو رعایت نمیکنید من حتی با همسرم مرز دارم هرچیزی رو براش تعریف نمی کنم مخصوصا مسائل خانوادگی ما عقد کردیم تا زمانی که خونه گرفتن و جهیزیه بردیم بچینیم همسرم نمیدونست من چی خریدم چی نخریدم تا سطح توقع نه بالا بره و تلاش پدر و مادرم به چشم بیاد.

در هر دو ازدواج هم همینطور بودم.

توروخدا دخترا عاقل باشین

دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی   خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن   
وقتی دکتره و دستش به دهنش میرسه چه بهتر که خرج همه چیز رو خودش بده... اگر پس انداز نداره و اینطوری ح ...

اخه به مامانم گفتم پس اندازی نداره و صفره خونه و ماشینم نداره مامانم میگه عب نداره مامان جان میاین بالا میشینن😢

اخه به مامانم گفتم پس اندازی نداره و صفره خونه و ماشینم نداره مامانم میگه عب نداره مامان جان میاین ب ...

اینو هم به خواستگارت رفتی گفتی؟!

اگه گفتی از همین الان برات زندگی آرومی نمیبینم

دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی   خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز