2777
2789
عنوان

نامزدم میگه ...

| مشاهده متن کامل بحث + 796 بازدید | 70 پست
حیف که خریدم حیففف

مجبور نیستی باهاش ازدواج کنی اگه انقدر متفاوت فکر میکنید 

آقایون نامحترم سایت درخواست دوستی ندید ما اگه میخواستیم با مردا هم صحبت بشیم تو سایت زنونه وقت نمیگذروندیم.

عزیزم با این وضعیت اقتصادی کشور جوونا مگه تنها میتونن با دوتا بچه خونه زندگی بچرخونن؟؟

مگ مجبورن دوتا بچه بیارن ک اویزون خانواده باشن؟کسی ک ازدواج میکنه دیگ مستقل شده باید شعور داشته باشه بفهمه این چیزارو

حثتیتثکثثننیکززمچثچثگسکطنثحخثکیویحثمثکیینجثین😎کاربر قدیمی با افتخار تعلیقی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مگ دهاتیا چشونه😑🤯😂 این پسره ولش کنی بهتره ب یه شرط خوبه ک تو جهاز رو نبری و پسره جهاز بده🤭🤣🤣

نه خیر ایشون میخوان با یه دست لباس میان تو خونه که همشو مامان بابای من خریدن بشینن

مگ مجبورن دوتا بچه بیارن ک اویزون خانواده باشن؟کسی ک ازدواج میکنه دیگ مستقل شده باید شعور داشته باشه ...

یکم خشن میگی ولی حق میگی

آقایون نامحترم سایت درخواست دوستی ندید ما اگه میخواستیم با مردا هم صحبت بشیم تو سایت زنونه وقت نمیگذروندیم.

خب منم همینو میگم ایشون دوست داره مستقل پیش ببره زندگیش رو و از الانم باهات تفاهم کرده 

خب اخه استقلال وقتیه که از طرف خانواده زنشم چیزی قبول نکنه😐 نکنه کل لوازم خونه رو من میدم

حق با توعه 

ما شرط کرده بودیم پدر من جهیزیه بده پدرشوهرم عروسیو تمام و کمال بگیره 

چطور پدر عروس جهاز بخره پدر داماد هیچی تازه داماد کمکم کنه بهش؟؟؟

یه بوم و دو هوا نمیشه اگ داماد همه کارو خودش میکنه بابای عروسم جهاز نباید بده گناه نکرده که دختر دار شده 

شغل مجازیمو تازه شروع کردم به امید موفقیت هرروز دارم آموزش میبینم از بوتویوب تا قوی تر شم💪🏻💪🏻💪🏻


وقتی دکتره و دستش به دهنش میرسه چه بهتر که خرج همه چیز رو خودش بده... اگر پس انداز نداره و اینطوری حرف میزنه شما بگین خیلی عالیه مستقل هستین اما عروسی خریدش و... خونه جدا همه چیز سرجاش هست توی زندگی و بوقتش من همراه همسر آیندم هستم بعد ببین چی میگه ... شاید مقدمه چینی در مورد چیزی بوده و اینکه بگین خدمت رسانی به خانواده درسته اول همه چیز دو طرفه هست دوم هرچیزی در حد تعادلش طوری که به زندگی زناشویی آسیب نزنه و اینکه طرف مقابل و خواهر و برادرشان متوقع نشن که فقط ایشون بهترین کمک رو کنن  ... زندگی بالا پایینی داره ببین آینده نگریش چطوریه و نظرش چیه؟ اگر دیدی خیلی روی این مسئله تاکید داره بگین منم پس توقع جهیزیه آنچنان نباید داشته باشید منم نمیخوام پدر و مادرم تو این اوضاع تحت فشار باشن گرچه جهیزیه کامله اینا رو بگو واکنش طرف رو ببین

در ضمن وقتی جهیزیه می‌دین چرا بری خونه مادرت بشینی؟؟؟


دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی   خدایا به همه اقدامی ها و چشم انتظارها ،فرزندانی سالم و صالح و اهل عطا کن که نور چشمشون هم توی این دنیا و هم اون دنیا باشن   
نه خیر ایشون میخوان با یه دست لباس میان تو خونه که همشو مامان بابای من خریدن بشینن

خوب مگه اون قبل خواستگاری میدونست میخان بهش خونه بدن


بعدم خواستگاری هر دختری میرفت..دختره جهاز میگرفت طبق عرف


بعدم نصف بیشار پسرا خودشون کار میکنن زندگی میسازن..چقدر عجیبید

گریزانم از این خانه،ولی :چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟……
مگ مجبورن دوتا بچه بیارن ک اویزون خانواده باشن؟کسی ک ازدواج میکنه دیگ مستقل شده باید شعور داشته باشه ...

مگه میشه زن و شوهر ۱۰ سال زیر یه سقف باشن و همش پیشگیری کنن؟؟؟؟؟؟

خودمم دارم به این فک میکنن هنوز نامزد نیستیم اشناییه

بهت گفت جهیزیه باید بگیرن خانوادت؟؟

شغل مجازیمو تازه شروع کردم به امید موفقیت هرروز دارم آموزش میبینم از بوتویوب تا قوی تر شم💪🏻💪🏻💪🏻
خوب مگه اون قبل خواستگاری میدونست میخان بهش خونه بدن بعدم خواستگاری هر دختری میرفت..دختره جهاز م ...

والا ما دختر جهاز میده

پسر خونه و مراسم عروسی

ایشون میگن خانواده من قرونی خرج نخواهند کرد همش خودم

خودشم تازه سال دیگه طرحش شرو میشه

فوقش ماهی ۱۰ تومن بهش بدن چند سال باید کار کنه که بتونه خرج عروسیو و ماشین و خونه در بیاره؟؟

بعد ینی خانواده اون هیچی نمیخوان کمک کنن؟؟؟

مگه میشه زن و شوهر ۱۰ سال زیر یه سقف باشن و همش پیشگیری کنن؟؟؟؟؟؟

ای بابا 

باید پول در بیارن خودشون مگ ازدواج فقط زاد و ولده!!!!

وای خدا باورم نمیشه


بیخیال شما راست میگین

حثتیتثکثثننیکززمچثچثگسکطنثحخثکیویحثمثکیینجثین😎کاربر قدیمی با افتخار تعلیقی
بهت گفت جهیزیه باید بگیرن خانوادت؟؟

۳ ساله دوستیم

سه سال پیش که داشت دلار میرفت بالا من چون بوش میخواستم بابام گفت بریم بخریم که بعد تحریم میشه و قیمتا نجومی نمیشه برات بخریم رفتم همون موقع خریدم همه رو چون اون موقع دوست بودیمم میدونست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز