بابام دیوونمون کرده چندرغاز حقوق بازنشستگی میگیره هی میکوبه تو سر من و مامانم همش از بقیه توقع داره خرج مارو بدن از هرکی قرض میگیره دیگه برنمیگردونه به ماهم میگه از بقیه بگیرید خواهرم خواستگار داره مبلامون خراب شده بهش میگیم یک دست مبل قسطی بردار برنمیداره میگه به من چه یک پدر چقد میتونه بی تفاوت باشه درسته چندرغاز میگیره ولی ادم یکم به بچه هاش به زنش اهمیت میده خسته شدم از دست بی پولی و رفتاراش جلو بقیه از خجالت آب میشم به خاطر بی پولی
ببین واقعا نمیشه هیچ کاریش کرد فقط برو کار کن هر کدومتون خودتون برین کار کنین دستور تو جیب خودتون باشه
درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی من تو رو آرزو کردم خدا دادت به اون یکی همه میگن تو با عشقت بی رحمی .... در آرزو مرگ انتظار عزرائیل را میکشم ............
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)
روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)