2777
2789
عنوان

رژیم دخترزایی

3648 بازدید | 29 پست

سلام دوستان من چند ماه رژیم دختر دار شدن گرفتم ماه دیگه ماه اقداممه خیلی میترسم نتیجه نده با دکترم صحبت کردم گفت استرس برای رژیم دخترزایی خوبه واژن رو اسیدی میکنه کسی هست از رژیم نتیجه گرفته باشه؟ 

رازیانه بخور خیلی موثره

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه ازمایش بده ببین منیزیم و کلسیمت بالاتر از پتاسیم و سدیمته؟ شوهرتم یه از اسپرم بده تعداد کروموزوم ایکس و ایگرگش مشخص بشه اگه ایکس بالاتر باشه امکان دختر دار شدنت زیاده البته من میگم همه چی دست خداست

عرق رازیانه م موثره ؟بعد اینکه ب چ اندازه در روز بخورم؟

شب تا شب یه استکان بخور البته اگه پرولاکتینت بالا نیس،چون پرولاکتین بالا باعث سقط میشه

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

منم دلم دختر میخواد برات یه ایت الکرسی میخونم همونی میخوای بشه  لطفا تو هم برای من بخون منم اقدامم نتیجه بده 

اگه حاجت خیلی سخت داری ۳ روز پشت سر هم صلوات حضرت زهرا( س ) روزی ۵۳۰ تا بدون وقفه بخون بدون اینکه بینش حرف بزنی یا کاری کنی قطعا معجزه میشه برات . برای منم دعا میکنی

منم دلم دختر میخواد برات یه ایت الکرسی میخونم همونی میخوای بشه  لطفا تو هم برای من بخون منم اقد ...

چشم حتما برات میخونم ان شاالله  هر دو ب خواستمون برسیم    شما  اقدام کردین؟

چشم حتما برات میخونم ان شاالله  هر دو ب خواستمون برسیم    شما  اقدام کردین؟

نه هنوز میخوام این ماه اقدام کنم

اگه حاجت خیلی سخت داری ۳ روز پشت سر هم صلوات حضرت زهرا( س ) روزی ۵۳۰ تا بدون وقفه بخون بدون اینکه بینش حرف بزنی یا کاری کنی قطعا معجزه میشه برات . برای منم دعا میکنی

شب تا شب یه استکان بخور البته اگه پرولاکتینت بالا نیس،چون پرولاکتین بالا باعث سقط میشه

ممنون عزیزم     اگ اطلاعات دیگه ایی هم دارین ممنون میشم در اختیارم بزارین🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز