من هر دو تا سینم درد میکنه خیلی شدید، هیچ علامت دیگه هم جز درد ندارم، ماه پیش اینجوری شدم حدود دو هفته بعدش پریود شدم بعد از پریود دردام خوب شد تا الان بازم شروع شده ،فردا باید برم سونو .تو رو خدا به نظرتون میتونه بدخیمی باشه ؟
کاربر بسیار قدیمیم ک شب تاپیک زدم برا خوزستان💔 گوشی ب دست و چشم گریون خوابم برد❤صبح پاشدم دیدم کاربریه عزیز و نازنینم ب فنا رفته دلم برایت تنگ است کاربریه عزیزتر از جان💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.