2777
2789
عنوان

درد سینه

341 بازدید | 16 پست

سلام 

من هر دو تا سینم درد میکنه خیلی شدید، هیچ علامت دیگه هم جز درد ندارم، ماه پیش اینجوری شدم حدود دو هفته بعدش پریود شدم بعد از پریود دردام خوب شد تا الان بازم شروع شده ،فردا باید برم سونو .تو رو خدا به نظرتون میتونه بدخیمی باشه ؟

برا منم چن ماه پیش شدیییید دردمیکرد

کاربر بسیار قدیمیم ک شب تاپیک زدم برا خوزستان💔 گوشی ب دست و چشم گریون خوابم برد❤صبح پاشدم دیدم کاربریه عزیز و نازنینم ب فنا رفته دلم برایت تنگ است کاربریه عزیزتر از جان💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا واسه منم درد میکرد رفتم سونو گف بافت های پستانت ینی همون بافت های شیری زیاده گف اصلا اشکال ندارع فقط گف اگه دردش زیاده دارو بخور وگرنه مشکلی نیس بخوری نخوری


منم یکیش بود تازه یچیم توش قلمبه بود گفتم ددم وای سرطانه ولی  رفتم سونوگفتن سینه هات دوتاشونم ب نفع فیبروکیستیکه یعنی ممکنه کیست بسازن ...چیزخطرناکیم نیس نودرصدخانومادارن

💚استرس یعنی اعتماد نداشتن به خدا💚

برا منم درد میکنه بعضی وقتها 1ماهی میشه

رژیم گرفتم سینم کوچک شده، بنظرتون از کوچک شدن میشه درد بگیره، یازبونم لال 1چی دیگست بچه‌ها😟😟😟

💚💜ممنونم اجازه‌دادی‌که‌باتوزندگی‌کنم🤍☺️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792