من ی خواستگار دارم که ازم ۱۶ سال بزرگتر هست شرایطش ( خیلیییی خوش اخلاقه یعنی تو اوج عصبانیت هم میخنده خیلی با درک هست مهربووووون اهل ورزش اهل مسافرت بیرن رفتن شیطونی اینجور کارارو خیلی دوست داره پاک هست اهل هیچی نیست خوشتیپ پولدار هم هست خانوادشم عین ماه میمونن از جمله که پسر عمم هم هست خیلی کمتر از سنش میزنع ولی من یکمی تپل هستم بیشتر از سنم میزنع یعنی بهم میایم فقط یک کلیه اش نارسایی داره از بچگی . ) این شرایطش بود اینو میدونم مثل این با این شرایط دیگه برام پیدا نمیشه نمیدونم قبول کنم یا نه الان عکسشو میزارم وایسید بعد بگین خوشگله و خوشتیپ هست یانه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.