2777
2789
عنوان

اقا پسرا

| مشاهده متن کامل بحث + 790 بازدید | 63 پست
گذاشتم

این انحراف انگشت برای استفاده نامناسب کفش ها بوده کش ها و تمرین های مخصوص میتونی درستش کنی در چندماه😐

سایه‌‌هستم۲۰‌واندی‌ساله؛درحال‌طی‌کردن‌پروسه‌خانوم‌وکیل‌شدن:) ‌من‌صرفا‌نظرمو‌برای‌استاترمی‌نویسم:/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این انحراف انگشت برای استفاده نامناسب کفش ها بوده کش ها و تمرین های مخصوص میتونی درستش کنی در چندماه ...

عمل کردم نشد 

انگار قسمت نیست ک نیس 

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

عمل کردم نشد  انگار قسمت نیست ک نیس

باشه گلم بازم مشکل خاصی نیست♥️🙂اگه کسی دوست داشته باشه براش خیلی هم زیبا هست

سایه‌‌هستم۲۰‌واندی‌ساله؛درحال‌طی‌کردن‌پروسه‌خانوم‌وکیل‌شدن:) ‌من‌صرفا‌نظرمو‌برای‌استاترمی‌نویسم:/

عزیزم مگه دندونات چه شکلی هستن؟ خیلی نامرتبن؟ زیاده یعنی؟ پات چه مشکلی داره؟ 

تو هنوز سنت خیلی کمه خیلی وقت داری انشاءالله خودت کارمیکنی پول درمیاری و دندوناتو درست میکنی 

تو فکر این نباش کع پسری پیدا میشه از قیافت خوشش بیاد یا نه تازه اونم تو این سن. مطمئن باش کسی که اخلاق خوبتو ببینه با قیافت کاری نداره تازه اون میتونه خودش ببرتت دکتر و دندونتو درست کنه. خیلیا دیدم که اخلاق خوب طرفو میبینن و ظاهر زیاد براشون مهم نیست.

چندسال بعد دندوناتو درست کن اونم فقط بخاطر حال خوب دل خودت عزیزم

من دختر عموم بین پاهاش (یه چیزی پلاستیکی بود) میذاشت یادم نیس اسمش چیه  چند وقت گذاشت پاه ...

میدونم خریدم الان میذارم

ولی دوماهه همونجوریه

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز