عزیزم مگه دندونات چه شکلی هستن؟ خیلی نامرتبن؟ زیاده یعنی؟ پات چه مشکلی داره؟
تو هنوز سنت خیلی کمه خیلی وقت داری انشاءالله خودت کارمیکنی پول درمیاری و دندوناتو درست میکنی
تو فکر این نباش کع پسری پیدا میشه از قیافت خوشش بیاد یا نه تازه اونم تو این سن. مطمئن باش کسی که اخلاق خوبتو ببینه با قیافت کاری نداره تازه اون میتونه خودش ببرتت دکتر و دندونتو درست کنه. خیلیا دیدم که اخلاق خوب طرفو میبینن و ظاهر زیاد براشون مهم نیست.
چندسال بعد دندوناتو درست کن اونم فقط بخاطر حال خوب دل خودت عزیزم