2777
2789
عنوان

اقا پسرا

| مشاهده متن کامل بحث + 790 بازدید | 63 پست
نمیدونم  کلا گیج شدم

اعتماد به نفس و عزت نفس نداری شما به جای این فکرا برو مطالعه کن رو خودت کار کن

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منوپول ارتو ندارم پاهامم انگشتای شصتش کجی انراع داره ن میشه کفش باز پوشید ن بدون جوراب بود کلا زشته


دندونات خیلی کجه؟خیلیااااا دندوناشون کجه خیلی خوشگل شون کرده 

ولی من واقعا می‌دونی دندونام مشکل داشت نمی توانم بگم چجوری بود مشکلم واقعا حاد بود

وگرنه همه دندپناشون کجه خیلی هم قشنگ شون کرده 

اما اگه واقعا اذیتت می کنی کم کم پولاتو جمع کن برو 

خیلی دیدم از این شصت پاها مدلش خیلی نازهههه 

من بی خودی از چیزی تعریف نمی کنم 

یک ذره فقط اعتماد به نفس داشته باش 

تو رو جون هرکی دوست دارید با دیدن این همه بدبختی بچه نیاریدد💔 اینو بخون 🖤و یک دقیقه روش فکر کن اگه الان بچه دارید یا باردارید امیدوارم بهترین و آزادانه ترین زندگیو براش بسازید🍃 داشتم به خدای رنگین کمون عادت میکردم که بارون اومد و یادم داد....💔🥀بچه ها نخندینا...

😐مگه خدشون ادم نیستن هر انسانی یه سری خصوصیات ظاهری داره که عیب و زشتی هم به حساب نمیاد😐

سایه‌‌هستم۲۰‌واندی‌ساله؛درحال‌طی‌کردن‌پروسه‌خانوم‌وکیل‌شدن:) ‌من‌صرفا‌نظرمو‌برای‌استاترمی‌نویسم:/

به اقایون انقدر ملاک های بیجا تلقین نکنید و اعتماد بنفس داشته باشین مخصوصا در مقابل خواستگارهاتون چون اون ها هم دقیقا الان همین حس هارو دارن 

بعدم ط هستی که باید به اون جواب اره یا نه بدی در اخر 😐

سایه‌‌هستم۲۰‌واندی‌ساله؛درحال‌طی‌کردن‌پروسه‌خانوم‌وکیل‌شدن:) ‌من‌صرفا‌نظرمو‌برای‌استاترمی‌نویسم:/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز