2777
2789
عنوان

شب جمعس...

390 بازدید | 13 پست

بیاین برای امواتمون صلوات بفرستیم هدیه کنیم اونا دستشون از این دنیا کوتاهه خیلی خوشحال میشن یادشون کنیم هرکی خواست بفرسته 💜بره هدیه باشه برای همه ی اموات 🤲🏻💚

برای تمام اونایی که میخوان مامان بشن یه صلوات بفرستیم  :)                                                                             ♡ اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به ♡                              ☆ اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین ☆       

فاتحه خوندم 


زبان را مگردان به عیب کسان  که خود عیب داری ومردم زبان                                                              خدا یک علی داشت.                                                             الحمدالله که آن هم امام ما شد 💚💚💚💚💚هیچ وقت یه پولدار بد باعث نمیشه از پول بدت بیاد   !  پس چرا یه دیندار بد ؛ باعث میشه از دین بدت بیاد؟؟؟💔💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الفاتحه مع‌‌صلوات😔💔

 لطفا برای شادی روح داداشم فاتحه بخونید ممنون😔💔 💚🌱وقتی فهمیدم آدم ها فقط بر اساس سطح درک خودشون همه چیز رو می‌بینن از توضیح دادن براشون دست کشیدم🙃 یه آدمایی پشت بند یه اتفاق تلخ برق چشمهاشون برای همیشه خاموش میشه.مثل از دست دادن یه عزیز یا جداشدن شدن از کسی که عمیقا دوستش داشتن. دیگه هیچوقت از ته دل نمیخندن.قشنگ میشه دید تو چهرشون که چشماشون برق نداره‌...این اتفاق از زندگیتون دور... برگرفته از امضای کاربر مبارک۱۳۷۸

برای پسردایی ۲۷ سالم که تصادف کرد فاتحه می‌خونید :(

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز