2777
2789
عنوان

ماما ها😠😠😠😠

| مشاهده متن کامل بحث + 285 بازدید | 25 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا خیرش بده، حداقل گفته کار من نیست... نه این که الکی درمان رو شروع کنه




🖤🖤از حسین ابن علی هر چه بخواهی بدهد، تو زرنگ باش و از او نسل علی‌دوست بخواه🖤🖤                                                  Good behavior is very powerful; like a good medicine! #pharmacist                                                                                                                                             لطفاً اگر سؤالی دارید، تو یکی از تاپیک‌های خودم بپرسید. من خوشحال می‌شم اگر بتونم کمکتون کنم ولی متأسفانه نمی‌تونم همه اعلان‌هام رو چک کنم.

قطعا کسی که کارشناسی داره با متخصص علمش فرق میکنه.

خواهر خودمم ماماست از دانشگاه خوب و شاگرد اول کلاس و باسواد

ولی بعضی از چیزا تخصصیه با ۴سال درس خوندن نمیشه همچی رو یادگرفت.و ماما حق تجویز همه دارو ها رو هم نداره تعداد محدودی فک کنم.


ان شاءالله که شمام مشکلتون حل بشه عزیزم حتما پیش متخصص برید خیالتون راحت بشه🌷

گمشده در رویا...❤
مریض چی پذیرفته؟

منو دیگ. از روز اول باید میگفت خانم مشکلی پیش بیاد رو من حساب نکن. برو دکتر متخصص. 

البته من اصلا درکی از این موضوع نداشتم که ماماها دقیقا کارشون چیه. اشتباه از خودم بود. 

مشکلت چی بوده مگه؟

لکه بینی دارم. سونو هم رفتم. گفت هماتوم. داری. این ماما شیاف داد بهم هنوز دو روزه تازه شیاف گذاشتم. میگه چرا قط نشده بیا برو متخصص. کلا زیاد انگار به خودش مطمئن نیست. من که هیچی نیستم میفهمم هماتوم دو روزه خوب نمیشه. حالا به هر حال برای فردا وقت متخصص گرفتم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز