2789
راستش من برای جهیزیم اصلاااا نه به حرف مزدم و سلیقه دیگران توجه کردم نه به ظاهرش اون چیزایی که لازم ...

منم لوازم برقیای آشپزخونه رو مراعات کردم خریدنی 

دیگه ساندویچ ساز و تخم مرغ پز و اینجور چیزا نخریدم

فقط چرخ گوشت پلو پز  هم زن و غذا ساز و چای ساز و قهوه جوش فقط همین

منم لوازم برقیای آشپزخونه رو مراعات کردم خریدنی  دیگه ساندویچ ساز و تخم مرغ پز و اینجور چیزا ن ...

خب واسه استفاده خودته اخه چرا ات و اشغال بخری و بعدم بندازی گوشه خونه

من بجای پلوپز رفتم میوه خشک کن گرفتم چون خیلی قیسی و میوه خشک میخورم و همیشه خشک میکنیم انواع میوه هارو

برای سرویس خوابم میز ارایش نگرفتم چون جاشو نداشتم و از طرفی همش کشو بود و تو کمد دیواریمون کشو زیاد داریم این خودش ۴تومن از هزینه تخت کم کرد

و خیلی چیزای دیگه

سرویس دستکش و پیشبند رو اماده نگرفتم چون خیلی چیزای بدرد نخور روش هست رفتم برام دوختن خیلی مناسب و اونایی که استفاده میشه

سرویس پلاستیکی کامل نگرفتم چون چیزاش خیلی اضافیه و الکی بجاش خودم هر چیو استفاده دارم تک تک خریدم و ست کردم

در حیرتم از این مردم پستاین طایفه ی زنده کش مرده پرست 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب واسه استفاده خودته اخه چرا ات و اشغال بخری و بعدم بندازی گوشه خونه من بجای پلوپز رفتم میوه خشک ک ...

منم سرویس دم کن و پیش بندو اینارو مادرم دوخت🥰خیلی دوسش دارم 💋

پلاستیکامم دونه دونه خریدم🥰🥰

منم سرویس دم کن و پیش بندو اینارو مادرم دوخت🥰خیلی دوسش دارم 💋 پلاستیکامم دونه دونه خریدم🥰🥰

مبارکت باشه عزیزم

اره افرین دقیقا میشه با این کارا خیلی خرجارو محدود و کم کرد 

در عوض اینا مثلا یه سرویس قاشق چنگال ۳۰ نفره و یکی ۲۴ نفره خریدم

یه سرویس غذا خوری ۳۶ نفره و یکی ۱۲ نفره خریدم 


در حیرتم از این مردم پستاین طایفه ی زنده کش مرده پرست 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792