خب واسه استفاده خودته اخه چرا ات و اشغال بخری و بعدم بندازی گوشه خونه
من بجای پلوپز رفتم میوه خشک کن گرفتم چون خیلی قیسی و میوه خشک میخورم و همیشه خشک میکنیم انواع میوه هارو
برای سرویس خوابم میز ارایش نگرفتم چون جاشو نداشتم و از طرفی همش کشو بود و تو کمد دیواریمون کشو زیاد داریم این خودش ۴تومن از هزینه تخت کم کرد
و خیلی چیزای دیگه
سرویس دستکش و پیشبند رو اماده نگرفتم چون خیلی چیزای بدرد نخور روش هست رفتم برام دوختن خیلی مناسب و اونایی که استفاده میشه
سرویس پلاستیکی کامل نگرفتم چون چیزاش خیلی اضافیه و الکی بجاش خودم هر چیو استفاده دارم تک تک خریدم و ست کردم