2777
2789

منم يكي دارم الان نگرانم كرده منم فكر ميكردم خاله اما زايمان طبيعي انجام دادم مشكلي نداشت تست كامل هم دادم هيچ مشكلي نداشتم حتي تست پي سي ار (سرطان دهانه رحم)هم دادم منفي بود 

حالا نميدونم چطوري از بين ببرمش چون هم روم نميشه برم دكتر ك ليزر كنه برام همم اينكه ميترسم چيزي بزنم بهش خب جاي حساسيه بدبختي

نازگل جانم 🌸تك گل باغ زندگيم🤱🏼مرحم دردام توي تمام بيكسيم❤️از خدا ميخوام دختركم دلبركم عمرت يلدايي دلت دريايي و روزگارت بهاري باشد...💋
همه جا نوشته ک زگیل تناسلی رابطه مستقیم با ایدز داره

اون واسه کسیه که زگیل داره و با کسای زیادی رابطه برقرار میکنه و حین رابطه اون زگیل ها خون میاد، از راه خون ایدز منتقل میشه، تازه اگه اون آدما ایدز داشته باشن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم يكي دارم الان نگرانم كرده منم فكر ميكردم خاله اما زايمان طبيعي انجام دادم مشكلي نداشت تست كامل ه ...

چطوری فهمیدید 

داخل واژن بود 

چه شکلیه

بزرگه یا کوچیک 

با دست احساس میشه؟؟

الهی گاهی نگاهی

باید نمونه برداری کنید  حدودا ۱۰۰ نوع هست  که ۴ نوعش باعث سرطان رحم میشه اگه زگیل باسه ...

همه خال های گوشتی ناحیه تناسلی ممکنه زگیل باشه؟

خانه پِدَری بِهِشتِ این دُنیاست..
همه خال های گوشتی ناحیه تناسلی ممکنه زگیل باشه؟

باید دکتر برید آزمایش بدید که نوعش مشخص بشه 

از ۱ هست تا ۱۰۰ 

اگه اون چهارتا باشه خطر ناک 

تو خونه و خانواده رعایت کنید که خدایی نکرده کسی دیگه مبتلا نشه

الهی گاهی نگاهی

منم يكي دارم الان نگرانم كرده منم فكر ميكردم خاله اما زايمان طبيعي انجام دادم مشكلي نداشت تست كامل ه ...

مال شمام نزدیک واژنه؟ تست و چجوری انجام میدن؟ ازمایش خونه؟

خانه پِدَری بِهِشتِ این دُنیاست..
منم يكي دارم الان نگرانم كرده منم فكر ميكردم خاله اما زايمان طبيعي انجام دادم مشكلي نداشت تست كامل ه ...

من دوران عقدم گرفتم ی دفه دیدم چند تا چیز گوشی دور مقعدم هس رفتم دکترگفت زگیله خلاصه امپول زدم و ی دارو ساختنی قوی بود خود داروخونه داشت زدم اونقد قوی بود ک‌ ی مقدارش ک ب پوست اطرافش مالیده شد کلا پوستمو سوزوند عین اسید‌بود خدا روشکر شوهرم نداشت ما چند روز قبلش مسافرت میرفتیم چند تا دسشویی تو پمپ بنزین بود ررفتم از اونجا گرفتم دیگه هیچ وقت پامو دسشویی عمومی نذاشتم الانم چند سال گذشته خداروشکر خبری نیس

فقط 15 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
چطوری فهمیدید  داخل واژن بود  چه شکلیه بزرگه یا کوچیک  با دست احساس میشه؟؟

ن ن داخل واژن نيست 

كشاله ران  داخل پا كنار خط سوراخ واژن 

يعني داخل واژن نيست كنار خط كتاريخ واژنه بله كامل مشخصه اندازش هم اول خيليييي كوچيك بود مثل ي خال اما الان يكم بزرگ تر شدي قبلا دست ميكشيدم ب پوست مشخص نبود اما الان برامده شده

نازگل جانم 🌸تك گل باغ زندگيم🤱🏼مرحم دردام توي تمام بيكسيم❤️از خدا ميخوام دختركم دلبركم عمرت يلدايي دلت دريايي و روزگارت بهاري باشد...💋
مال شمام نزدیک واژنه؟ تست و چجوری انجام میدن؟ ازمایش خونه؟

ازه نزديك واژنه اما ن داخلش 

تست پي سي ار همون معاينه داخلي ميكنن و ي ترشحي رو حاج ميكنن و اونو ميفرستن براي تست

نازگل جانم 🌸تك گل باغ زندگيم🤱🏼مرحم دردام توي تمام بيكسيم❤️از خدا ميخوام دختركم دلبركم عمرت يلدايي دلت دريايي و روزگارت بهاري باشد...💋
من دوران عقدم گرفتم ی دفه دیدم چند تا چیز گوشی دور مقعدم هس رفتم دکترگفت زگیله خلاصه امپول زدم و ی د ...

داروهاتو نداري الان؟

نازگل جانم 🌸تك گل باغ زندگيم🤱🏼مرحم دردام توي تمام بيكسيم❤️از خدا ميخوام دختركم دلبركم عمرت يلدايي دلت دريايي و روزگارت بهاري باشد...💋
من دوران عقدم گرفتم ی دفه دیدم چند تا چیز گوشی دور مقعدم هس رفتم دکترگفت زگیله خلاصه امپول زدم و ی د ...

بعدش دیگه چکاپ نشدین؟ یا لازم نیس؟

خانه پِدَری بِهِشتِ این دُنیاست..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز