2789
عنوان

حسادت جاریها

227 بازدید | 10 پست

ما ۶ تا جاری هستیم من پیش خانواده شوهر عزیزم نمیدونممم چرا البته من در خفا میچزونن فک نکنید عالین

چون در مقام مقایسه منو قرار میدن یعنی همه ما رو 

همه باهم یحورین خ‌وب نیستیم بتظرتون من چه رفتاری داشته باشم؟

  خدایا شکرت

سر سنگین اعتمادم نکن خلاصه

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه کاری به سر مادرشوهر تذ بیار که دیگه عزیز نباشی انوقت جاریام بهت حسودی نمیکنن  🤣🤣🤣🤣

من کاری با کار کسی ندارم جاری و مادر شوهر برام فرقی نداره

  خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز